Lykkeligmamma:) Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Positiv eller bare innbilning? ;p http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600262/offset/0
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Hvis jeg ser på rett sted (tykk men svak strek på midten av testen) så ser den temmelig positiv ut ja:-) Mine første positive tester var mye svakere for å si det sånn, og nå er jeg i uke 6:-)
Lykkeligmamma:) Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Takk for svar;) Ja, d er vel ikke til å ta feil av den streken der ;p Hadde mye svakere de første gangene jeg testet forrige svangerskap.. Fikk en svak svak strek på Clear blue oxo ;p Bare vente å se om "blødningen " stopper opp nå .. om d er festeblødning over flere dager, eller tidlig abort ..
MammaMø med to små Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Syns den var veldig positiv:) Gratulerer:)
Lykkeligmamma:) Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2011 Takk Men vet ikke helt om jeg burde takke enda.. Har jo "blødd" siden lørdag.. Skal ikke ha tr før helgen egentlig men syns d er litt vel mange dager m festeblødnimg oxo?? Blødde litt i to tre dager, nå er d mer lysenbrun slimete utflod.. Skal t legen m gullet idag så tenker spørre om hcg prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå