Cathrine M Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Jeg vil sende ut juleinvitasjon til mine nærmeste ettersom vi skal for første gang feire jul i huset mitt. Skal invitere 4 stykk i familien min til å ferie jul hos oss :-) Svigermor, min far, bestemoren min og min søster. De må reise 2 timer fra der de bor. Tenkte å invitere de til oss (meg, min mann og vår gutt på 11mnd). Vi har akkurat kjøpt oss nytt hus, har derfor sengeplasser, spiseplasser, sitteplasser. Ja altså god plass til alle :-) Tenkte å invitere de opp 22 eller 23 til 26 eller 27 må se når fergene går. Men jeg aner ikke hva jeg skal skrive på kortet/invitasjoen til dem? Noen forslag? Mal? :-) Alle svar tas med takk! :-)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Personlig så ville jeg ringt dem. Om de skal feire jul hos dere så må de vel komme 22. eller 23.? Ring dem og så kan de selv finne ut når de vil komme til juleaften.
Cathrine M Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, tenkte fra 22. eller 23. så er de her hos meg til 26 f.eks.. Ja, men de er litt vanskelige.. Liker ikke å reise å sånn, veldig hjemme kjær. Så jeg må på en måte overtale de, eller noe sånn ligende. Eller så får jeg et uklar (vi får se) svar.... Så må skrive noe på et kort å sende de, så de blir glad og gleder seg og tenker at det blir koselig å kjekt... Hvis du skjønner... :-)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Ahh, skjønner:-) Du kan skrive, hmm... , noe ala: "Å feire jul i nytt hus er noe man ikke gjør så alt for ofte. Derfor har vi den glede av å invitere deg til den aller første åpningen av vårt julehus. Åpningen vil strekke seg fra 23.desember til 26.desember. Det vil bli servert god mat og drikke i godt lag med store og små i godt humør til lukten av svibel, klementiner, røkelse og alt et nytt julehus kan romme. Velkommen. Vi gleder oss til å feire jul sammen med deg. Hilsen Cathrine m./fam." Eller noe slikt? Kanskje?
Cathrine M Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2011 Ja det var flott! :-) Tusen takk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå