Gå til innhold

Hjelp meg her.. 90 tallsmote?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er typisk, 90 talls? Tenker da hår, sminke, klær..

Buffalo sko og "bukseskjørt" vet jeg.. Men hva mer? Er født i slutten av 80 tallet, så husker jo lite!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig 90-tallet: Ball genser og tuppert hår.

Skrevet

Levis 501 og Adidas collegegenser, håret i hestehale med to tynne striper til "lugg" Sjekk bye og rønnings 90 talls parodi på YouTube. Liplineren skulle være mørkere enn leppestiften. Det er det jeg husker... Platåsko..

Skrevet

Nei, var ikke ball-genserene 80-tallsmote da?

Jeg husker at vi, på 90-tallet, gikk i våre fedres flanellsskjorter og hadde diiiiger tuppert pannelugg som lå mot den ene siden, med en kilo hårspray i.. grøss.........

Skrevet

Bar mage husker jeg at jeg gikk mye med midt på 90-tallet.

Skrevet

80-tallet husker jeg ikke mye av siden jeg er født i 76. Men husker tydlig Ball-genserene. Hadde venner som gikk med det og smuglånte søsteren min sin.

Skrevet

Buksene skulle vel helst ikke være slimfit på 90 tallet, ettersom jeg ser på bildene? :) Store t skjorter kanskje? Hmm.. skal på 90 tallsfest/konsert om et par uker, så derfor jeg er ute etter insp :D HI

Skrevet

Sleng nederst på buksa.

Addidas jakke som man kunne vrenge

Lange skjørt

Gul olabukse

Lange skjørt med splitt på begge sider

Genseren/skjorta knytt rundt livet

Hiphop bukser

Sefa bukser

Levis

Knesokker

Skrevet

Ser på Spice Girls, der har du masse inspirasjon til 90-talls mote

Skrevet

Google 90 tallsmote, og velg bilder så kommer det opp masse:)

Skrevet

Litt sterk sminke, brun lipliner med burgunder eller brun-beige leppestift. Håret kan settes opp i enkel hestehale eller med masse fargerike småklyper, men det er påkrevd med to tynne hårfliser på hver side hengende ned, gjerne sjokkfarget.

Til veske hadde vi en bitteliten skinnryggsekk f.eks.

"Bolerbukser" var inn, dongerishorts, converse-sko....tja...

eller google 90-tallsmote!

Skrevet

Rompetaske i skinn.

Skrevet

Mange gode tips her :D Tenker man satser på et par store jeans, pologenser, og en flanellskjorte knyttet i midjen.. ;) Og tupert hår kanskje :D

Skrevet

Huff, til og med jeg som er født tidlig på 90 tallet fikk flashback av dette innlegget:-) Huff, glad det ikke lenger er in med bukseskjørt og de halsbåndene... Og den ranselen som kun går over en skulder...

Skrevet

mimre mimre :-) Men jeg håper jammen ikke vi får slike signaturer her på side, man må jo scrolle i det uendelige jo, for ikke å snakke om lete etter svarene blant alle signaturene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...