Gå til innhold

..Ooog der gikk slimproppen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse vonde kynnere og murringer i hele natt og i dag og nå når jeg skulle på do så jeg det var rød/rosa slim i trusa. Ringte føden og fikk bekrefta at det hørtes ut som slimproppen. Er nesten litt stas, for så ikke noe til slimproppen med nr 1, den gikk under fødsel nemlig.

Endelig! Kanskje er det noe på gang. Tør nesten ikke håpe på noe heller, har blitt lurt mange ganger av maserier som gir seg. Har også hørt slimproppen kan gå flere uker før fødsel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så spennende :)

Dette er min tredje og har aldri sett noe slimpropp jeg heller så håper jeg får oppleve det denne gangen hehe

Skrevet

åååå spennende:):) med førstemann her gikk slimproppen dagen før lillegutt kom:) blir såååå missunnelig når jeg leser om alle her inne som er i gang!!!:) burde ikke være her inne nå føler jeg for er så klar for å få ut denna ungen nå etter snart to uker med masse kynnere og vondt i ryggen:)

lykke til og krysser fingrene for at det skjer noe veldig snart:):)

Skrevet

Rart at en liten detalj kan væra så stas he he :)

Håper det skjer noe snart jeg også! Blir litt skuffa hvis det ikke kommer i gang nå, selv om jeg har prøvd å innstille meg på at jeg kommer til å gå over tiden for å ikke bli gal ;)

Skrevet

Oiii, din heldiggris haha. Har hatt vonde murringer og kynnere (maserier) i flere dager nå men ingen ting skjer:(

Har fått 2 av barna 2 uker før så blir litt rastløs hehe!!

Lykke til:)

Skrevet

Takk :) Det har dabba av igjen nå da.. Har kanskje hatt to vonde tak i løpet av den siste timen :-/ Tenkte jeg skulle legge meg å prøve å sove litt nå som den kommende storebroren sover, blitt lite søvn i natt så greit å være uthvilt sånn i tilfelle det skulle ta seg opp igjen :)

Skrevet

Så spennende:)

Med nr 2 så gikk slimproppen min på morningen og samme natt startet riene:) håper det fåt din del også da:)

Skrevet

Jihuu ! Heier deg frem i mål :D Snart skjer det, Bolla. Masse lykke til :)))

Skrevet

Jeg lurer jammen på om ikke min også driver å går.. men det er ikke noe blod i det som kommer.. tror dere det kan være den?

Skrevet

Sitter her ennå, men noen få tak i ny og ne. Hadde vært så deilig å bare fått møtt prinsessa vår nå snart! Har pakka fødebagen i kveld da, det var vel i grevens tid he he :)

Så moro hvis det er tilfelle "Frøken Lykkelig"! Førstemann;)

Skrevet

Spennende, Bolla!

Hvordan ligger du an ift termin?

Skrevet

Ja min driver enda å går, litt og litt.. har masse kynnere og murring :) Jeg tror likavel du blir førstemann ;) Føler ikke at det er noe helt stort på gang her enda!

Krysser fingrene for deg ;)

Skrevet

Så spennende!!

Vannet mitt gikk ca 10 timer etter at slimproppen gikk. Da startet også riene. Og 10 timer etter der var prinsessen der!

Lykke til!! Krysser fingrene!

Skrevet

Hadde håpt at det skulle skje litt i løpet av natten, men våknet like gravid. Har vært på sykehuset på vekstkontroll da, de estimerte nå vekta til rett over 4 kg så jeg blir satt i gang på onsdag eller torsdag hvis jeg ikke har født før den tid. Legen sjekka modning og jeg hadde rundt 3cm åpning :-O Så kynnerne jeg har hatt har iallefall vært godt for noe, ble også strippa, så hun sa hun trodde jeg kom til å føde før onsdag.

Krysser fingerne for baby i løpet av de neste dagene, har lite lyst til å bli satt i gang igjen:-/

Åssen går det med deg "Frøken Lykkelig"? :)

Skrevet

Oj ja da ska jeg krysse fingrene for at det går sin gang hos deg :)

Jeg sitter her enda jeg åsså, like gravid, tror nok ikke hele slimproppen min har gått enda, har stoppet ganske opp her med de kraftige kynnerne og murringen, så var nok pga jm var å plukka oppi der på mandag at det var litt action igår :)

Men noe skjer jo, så får håpe mine kynnere også har vært godt for noe ;)

Skal til legen på mandag, så får be pent om ikke hun åsså kan rote litt rundt der oppe :P

Skrevet

spennede da:)kjenner jeg blir litt misunnelig..har 17 dager igjen til termin jeg.kan virke som proppen gikk på torsdag,ikke rød rosa men masse slim da..men her skjer det ingenting..sliter med tak nedover på begge sider(lysken tror jeg) og tipper det er kynnere som holder på,men er ikke hele dagen og varer mye lenger enn rier..men blir like spent hver gang det setter igang i tilfelle det skal være noe mere..

ønsker deg masse lykke til og håper du snart får møte skjønningen din!

Skrevet

Så du er her enda ja!!

Sitter med kvalme og sterke murringer og kynnere igjen ikveld, men skjer vel ikkeno nå heller:(

Har også et stort barn i magen. Hun er godt over 3,5 kg nå så hååååper hun har tenkt seg ut snart. Proppen har gått m alle 3 så vet ikke om jeg venter litt for mye på den og at det vil starte anderledes denne gangen?.

Blir strippet til mandag om ingenting skjer. Lykke til vennen. Klem

Skrevet

Og nå gikk nok slimproppen her også :S

termin på mandag, spennende :D blir nok baby på oss snart jenter ;)

Skrevet

MK73; Jeg har termin på mandag :)

Skrevet

Kjenner taka kommer og går litt her, men føler de varer litt lengre etter jeg ble strippa:) Kjennes litt ut som om hun borer seg lengre ned i bekkenet også, magen har sunket veldig i løpet av dagen.

Katta: Kanskje det ender med at du føder først, du sier jo du har hatt relativt kjappe fødsler tidligere ;)

Vi har iallefall skaffa oss barnefri sånn i tilfelle, så krysser både fingre og tær her! Og lykke til til deg også VeroJea

Skrevet

ikke skjedd noe her enda:( Gav seg denne gangen også.

Skrevet

Her og :-/ Deprimerende greier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...