Lykkeligmamma:) Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Heihei! Jeg hører nok ikke til her(tror jeg).. men fant ut at d nok er lettest å spørre her ;p Jeg fødte en baby i slutten av April .. fikk tilbake menstrasjonen etter 10 uker. Fullammet men hadde en baby som sov 10-12 timer på natt så d var vel grunnet til at den kom så fort tilbake. Har ikke begynt på noen prevensjon enda, mange grunner for det .. Så kan vel si vi har visst at jeg kan bli gravid på ny. Vært lit uforsiktige til tider. Utifra når jeg hadde mens sist, så hadde jeg el rundt 25-28 sept. Testet jo ikke men alltid pleid å ha det på dag 13,14 i syklus. Nå på lørd begynte jeg med veldig blodig slimere utflod. Fortsatte utover dage. Festeblødning tenkte jeg?!? Hadde ikke det med første, men tenkte kanskje d er mer vanlig i svangerskap nr 2, spes når d ikke er så lenge siden fødsel? Men jeg fortsatt småblø søndagen, mandagen. Som en svak svak menstrasjon. Idag (tirsd) er det mer litt slim med litt bold. Siden jeg fortsatt ammer, så regnet jeg vel med mensen bare var veldig uregelmessig. Siden jeg hadde graviditetstester, så tok jeg for morro skyld en slik fra billigtester. JODA, den var svaaaak positiv .. Så da måtte jeg jo ta en Clear blue jeg har, og JODA d er en svak svak strek der også.. mindre synlig enn på billigtesten men man kan se skygge .. Skal jo ikke ha mensen før lørd, sønd til helgen, så er jeg gravid er d jo ikke rart testene er veldig svake. Men spm mitt er, har noen opplevd festeblødning over flere dager?? Kan være en tidlig abort, vil noen kanskje svare.. d er jeg klar over, men likevel så burde da vel ikke hcg ha steget såpass på den korte tiden at den sitter igjen når jeg testet idag og begynte blø på lørd? Lørdag er 5-6 dager siden el .. Stemmer jo veldig bra med festeblødning på den tiden. Må nok bare vente et par dager og ta ny test.. men ville bare høre om andre har opplevd det samme??? Snakk om to TETTE, hvis jeg er gravid.. men d var noe vi var forberedt på kunne skje, så er jo selvfølgelig bare koselig om d viser seg det:)
Lykkeligmamma:) Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2011 Bilde http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/600262/offset/0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå