Cathrine M Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Er det normalt å feire 1 års dagen? Hvem er det såfall normalt å invitere? Hva serverer man? Utenom kaker.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Vi feiret 1 årsdag. Første bursdag er stas:-) Inviterte familie på selve bursdagen og så kom noen venninner ev meg, med barn, dagen etter på "reste-bursdag". Serverte sjokoladekake, marsipankake, muffins, gelè og rundstykker. Kaffe, te, brus og smoothie. Var en utrolig fin dag:-)
Cathrine M Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 Ok :-) Jeg vil feire den :-) Jeg har en ganske stor familie. Skal jeg invitere alle oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler med unger? Da blir vi 32 stykk :-p
MammaMø med to små Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Ville invitert oldeforeldre og besteforeldre, tanter og onkler og barn. Hehe... Men kanskje delt det opp litt?! 32 stk er jo voldsomt mye!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Oi, det var mange! Hehe;) Men om dere har plass til alle? Eller dele det opp eller begrense det til den aller nærmeste familie? Jeg har en liten familie og vi er alle veldig nær. Vi var 11 voksne (jeg, mamma, mormor, min bror, tanter, onkler og søskenbarn) og 3 barn. Lite, men koselig:-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Nå har vel kanskje du feiret dåp/navnfest allerede.. Men vi feiret navnfest og bursdag samtidig leide lokalet og ba alle i familien.. en fin fin dag.. så slipper man masse like ting også Gjorde om et lite rom i lokalet til lekerom
Cathrine M Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2011 Det hørtes jo flott ut :-) Men vi har hatt dåp allerede ja :-) Men å dele det opp tror jeg blir det enkleste her :-) Fra min side ene dagen og hans andre dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå