Weronika har 2 små gull Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Kjeder meg max nå...regnet pøser ned ute, lillesnuppa er i bhg og samboer ligger å sover siden han er små syk...alt er klart her hjemme til lillegutt kommer! Åhhh...tålmodighet kom til meg! Har menstermin i dag og ul termin om 4 dager. Er faktisk like skuffet hver morgen når jeg våkner like gravid som når jeg la meg... Håper jeg slipper å gå mye over termin...
kosemæ Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 38 dager her òg:) Har ikke rukket å kjede meg et gram siden jeg ikke har gått ut i permisjon enda, og så godt som ingenting er klart til babyen. Men den kommer vel når den kommer uansett:)
RosaParasoll Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 9 dager her.. Er veldig klar for å få ut lille nurket og finne ut om vi får en prins eller prinsesse I natt begynte jeg å lure litt, det strammet veeeldig rundt nederste del av magen og og kjente et kjeeeeempe press/trykk i hele underlivet og i korsryggen, aner ikke hva det var, men borte ble det og i dag er alt som vanlig
*Lissja* Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 <3 67 <3 Når man tenker 10 uker og at ting faktisk kan skje før, er det ikke mye. Gleder meg, men tresser også med alt som skal være i orden til da
mom-to be Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 10 dager igjen til ul termin..kjeder meg litt også, har kjempelyst til å gå i butikker,vaske,gå tur, bake..men,har den siste uken fått skikkelig hovne føtter så det er rett & slett vanskelig å få på skoene pluss at bekkenløsningen skaper litt småproblemer... Hehe så det blir mest å være hjemme å dille rundt. Men baking er det nok av
09+11+15 <3 Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 -5 Ghaaaad, nå vil jeg bare føde snart!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 15 dager.. wiiihooo <3
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 12 det nærmer seg med stormskritt her føler jeg...!
Kath+3 Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 18 dager sitter med skoleoppgave og er slett ikke motivert for annet enn å shoppe babyutstyr eller føde hehe
nr 4 i vente <3 Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 48 dager igjen, og snart høygravid <3
*mary had a little lamb Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 55 dager igjen. Sykemeldt og kjeder meg... Ikke i form til å styre rundt og få alle ting klart til fødselen... Men tenker jeg skal prøve meg på fotpleie en dag :-)
anettepette85 Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 10 dager igjen til UL-termin..håper at det skal skje noe hver natt jeg legger meg, men har ikke merket noe enda. Tvi tvi for at det skjer noe snart
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 4. oktober 2011 #16 Skrevet 4. oktober 2011 19 dager igjen, og jeg er poppeklar som bare rakkern!! )
septemberpiken Skrevet 4. oktober 2011 #18 Skrevet 4. oktober 2011 44 dager til termin, og ikke et sekund til overs til å kjede meg foreløpig (er på jobb enda)! Jeg er egentlig skikkelig lei av å være gravid, men tror de 44 dagene går veldig fort... er verre å gå på overtid, for de 13 dagene jeg fikk med meg sist var de lengste og tyngste jeg kan huske i mitt liv, så jeg håper jeg får føde i nærheten av termindatoen denne gangen!
Mamma til rakkerunge Skrevet 4. oktober 2011 #19 Skrevet 4. oktober 2011 19 dager til UL termin, og 10 til menstermin. Håper på noe midt i mellom. For optimistisk ift når det skjer, blir bare super nedtur. Er drit lei av at kroppen ikke fungerer, har masse som skal gjøres, men er jo ikke i stand til vanlige ting og må sove/hvile etter noen små gjøremål. Er IKKE vant til å ha det slik! Vil bli ferdig!
2sita2 Skrevet 4. oktober 2011 #20 Skrevet 4. oktober 2011 5 dager til UL termin, superlei og kjeder meg.. Alt er klart.. Storebror kom 7 dager før, så føler meg nesten på overtid nå, sukk:/ Ekstra kjedelig er det å vite at en er moden og går rundt med 3 cm åpning, uten at noe mer skjer.. Ny akupuntur og stripping i dag, er vel lov å håpe at det skal hjelpe litt på snart..
3barnsmor123 Skrevet 4. oktober 2011 #21 Skrevet 4. oktober 2011 26 dager til ul-termin 23 dager til mens-termin
brak mamma Skrevet 4. oktober 2011 #23 Skrevet 4. oktober 2011 19 fage til ul termin og er superklar for å føde:) har alle symptomer på at det nærmer seg, men har ingen forhåpninger om at han kommer før tiden. Sist ble fødselen satt i gang 1 dag over tiden.. Så krysser fingrene for at de er like snille denne gangen:)
babyglede.. Skrevet 4. oktober 2011 #24 Skrevet 4. oktober 2011 42 dager i gjen.. å nu vill æ være ferdig..
Blondie Skrevet 4. oktober 2011 #25 Skrevet 4. oktober 2011 jeg har 25 dager igjen :-) og bare et par jobbe dager til perm :-) forventer ikke at han kommer før for da blir siste tiden så lang. men tar det heller som en positiv overraskelse hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå