Gå til innhold

Hvor mange dager har dere jenter igjen til termin? Tirsdag 4.10.11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg max nå...regnet pøser ned ute, lillesnuppa er i bhg og samboer ligger å sover siden han er små syk...alt er klart her hjemme til lillegutt kommer! Åhhh...tålmodighet kom til meg!

Har menstermin i dag og ul termin om 4 dager. Er faktisk like skuffet hver morgen når jeg våkner like gravid som når jeg la meg... Håper jeg slipper å gå mye over termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

38 dager igjen....

Skrevet

38 dager her òg:) Har ikke rukket å kjede meg et gram siden jeg ikke har gått ut i permisjon enda, og så godt som ingenting er klart til babyen. Men den kommer vel når den kommer uansett:)

Skrevet

9 dager her.. Er veldig klar for å få ut lille nurket og finne ut om vi får en prins eller prinsesse :) I natt begynte jeg å lure litt, det strammet veeeldig rundt nederste del av magen og og kjente et kjeeeeempe press/trykk i hele underlivet og i korsryggen, aner ikke hva det var, men borte ble det og i dag er alt som vanlig :P

Skrevet

<3 67 <3

Når man tenker 10 uker og at ting faktisk kan skje før, er det ikke mye. Gleder meg, men tresser også med alt som skal være i orden til da :P

Skrevet

10 dager igjen til ul termin..kjeder meg litt også, har kjempelyst til å gå i butikker,vaske,gå tur, bake..men,har den siste uken fått skikkelig hovne føtter så det er rett & slett vanskelig å få på skoene pluss at bekkenløsningen skaper litt småproblemer... Hehe så det blir mest å være hjemme å dille rundt. Men baking er det nok av ;)

Skrevet

-5 Ghaaaad, nå vil jeg bare føde snart!

Skrevet

15 dager.. wiiihooo <3

Skrevet

12 :) det nærmer seg med stormskritt her føler jeg...!

Skrevet

6 dager til termin :)

Skrevet

18 dager :) sitter med skoleoppgave og er slett ikke motivert for annet enn å shoppe babyutstyr eller føde :) hehe

Skrevet

48 dager igjen, og snart høygravid <3

Skrevet

55 dager igjen. Sykemeldt og kjeder meg... Ikke i form til å styre rundt og få alle ting klart til fødselen... Men tenker jeg skal prøve meg på fotpleie en dag :-)

Skrevet

10 dager igjen til UL-termin..håper at det skal skje noe hver natt jeg legger meg, men har ikke merket noe enda. Tvi tvi for at det skjer noe snart :)

Skrevet

19 dager igjen, og jeg er poppeklar som bare rakkern!! :o)

Skrevet

44 dager til termin, og ikke et sekund til overs til å kjede meg foreløpig (er på jobb enda)! Jeg er egentlig skikkelig lei av å være gravid, men tror de 44 dagene går veldig fort... er verre å gå på overtid, for de 13 dagene jeg fikk med meg sist var de lengste og tyngste jeg kan huske i mitt liv, så jeg håper jeg får føde i nærheten av termindatoen denne gangen!

Skrevet

19 dager til UL termin, og 10 til menstermin. Håper på noe midt i mellom. For optimistisk ift når det skjer, blir bare super nedtur. Er drit lei av at kroppen ikke fungerer, har masse som skal gjøres, men er jo ikke i stand til vanlige ting og må sove/hvile etter noen små gjøremål. Er IKKE vant til å ha det slik!

Vil bli ferdig!

Skrevet

5 dager til UL termin, superlei og kjeder meg.. Alt er klart..

Storebror kom 7 dager før, så føler meg nesten på overtid nå, sukk:/

Ekstra kjedelig er det å vite at en er moden og går rundt med 3 cm åpning, uten at noe mer skjer..

Ny akupuntur og stripping i dag, er vel lov å håpe at det skal hjelpe litt på snart..:)

Skrevet

26 dager til ul-termin

23 dager til mens-termin

Skrevet

19 fage til ul termin og er superklar for å føde:) har alle symptomer på at det nærmer seg, men har ingen forhåpninger om at han kommer før tiden. Sist ble fødselen satt i gang 1 dag over tiden.. Så krysser fingrene for at de er like snille denne gangen:)

Skrevet

42 dager i gjen.. å nu vill æ være ferdig..

Skrevet

jeg har 25 dager igjen :-) og bare et par jobbe dager til perm :-) forventer ikke at han kommer før for da blir siste tiden så lang. men tar det heller som en positiv overraskelse hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...