spireønske Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Heisann! nå skal jeg begynne å spørre igjenn... jeg som prøver på min første, vet ikke så mye om hva som skjer, eller når ting kan skje om man er gravide, hadde første dag i sisste mens 15.sept. nå e de sisste dagene har jeg drømt myyyyye om att jeg er gravid, samt hatt veldig mange andre rare drømmer som jeg faktisk HUSKER når jeg våkner... I det sisste har jeg vært våken når samboeren har dratt på jobb, å hatt romling i magen å vært veldig sulte... som jeg IKKE pleier å være på morgenen! Nå føler jeg meg litt kvalm... Hvor tidlig kan man bli kvalm om man er gravid ? Å har det andre jeg har skrevet om noe mening ? Del gjerne deres erfaringer!
spireønske Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2011 å i tilegg hvis jeg klemmer litt forskiktig på brystvortene er de litt ømme ??
Lotta2010x2012 Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Som regel er det lite man skjenne før ikm, men noen kan vel få syntomer kanskje fra dag 5 etter el.. Vet ikke hvor lang sykluss du har, men har du en sykluss på 28 dager, vil du nok ikke merke stort før rundt dag 20 i syklussen ihvertfall.. Lykke til!!
spireønske Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2011 takk for svar har syklus på 28 ja.. kanskje bare jeg så ønsker så sårt å bli gravid, att jeg bare tror der er syntomer hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå