Gå til innhold

Hei på dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg inn til dere, termin 18. april :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss! Mange interessante temaer som blir tatt opp her. Jeg skal over på 3.termin senere i uken, og gruer meg allerede til å forlate dette forumet. På 3.termin er det mye stripping/fødsel og overtids-snakk - og jeg føler jeg har litt igjen til DET er et tema.

Håper du trives her...og vips! så er du over i 3.termin om ikke lenge...

Lykke til!

Skrevet

Velkommen hit!!

Håper tiden her går like fort for deg som det har gjort for meg :)

Jeg hopper videre om ei uke ;)

Skrevet

1. trimester gikk hvertfall fort, og regner med 2. trimester flyger avgårde også. Får styre litt med juleforberedelser og slikt så går tiden tenker jeg.

Lykke til videre :)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Velkommen :)

jeg syns ukene går saaakte ;) hehe

Skrevet

Takk for det, Hippo :)

Førstemann? Her tar nr1 mye av tida mi etter jobb, og når han legger seg kl 19.30 er jeg helt ferdig :P Og sånn går dagene, plutselig har det gått en uke igjen..

Skrevet

Hei!

Da har vi termin samme dag! Blir moro å følge hverandre!!!!

Skal på Ultralyd i dag, så da får jeg jo se om terminen fortsatt stemmer! Lykke til videre, deilig å kommet inn i 2. trimester!

Gjest Hippo ღ
Skrevet

hehe, føstemann ja ;)

Tiden går vel litt raskere med nr 2 :)

Skrevet

Med nr 2 har man hvertfall ikke så god tid til å vente, og tenker sikkert litt mindre på det :) Du må hvertfall nyte tiden til å sove osv... hehe... det er hvertfall det jeg savner ;)

Regner med tiden går fort hos deg også, nr 4 på vei? Du som har 3 fra før. Spennende å se om terminen blir forandra da eller om det fortsatt er lik. Fint med vårbarn hvertfall, har en fra før født i mai og det var veldig fin tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...