Arga G08+J12 Skrevet 4. oktober 2011 #1 Skrevet 4. oktober 2011 Nå kommer jeg inn til dere, termin 18. april
nyttårsprins Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Velkommen til oss! Mange interessante temaer som blir tatt opp her. Jeg skal over på 3.termin senere i uken, og gruer meg allerede til å forlate dette forumet. På 3.termin er det mye stripping/fødsel og overtids-snakk - og jeg føler jeg har litt igjen til DET er et tema. Håper du trives her...og vips! så er du over i 3.termin om ikke lenge... Lykke til!
Blinkimom Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Velkommen hit!! Håper tiden her går like fort for deg som det har gjort for meg Jeg hopper videre om ei uke
Arga G08+J12 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2011 1. trimester gikk hvertfall fort, og regner med 2. trimester flyger avgårde også. Får styre litt med juleforberedelser og slikt så går tiden tenker jeg. Lykke til videre
Gjest Hippo ღ Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Velkommen jeg syns ukene går saaakte hehe
Arga G08+J12 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2011 Takk for det, Hippo Førstemann? Her tar nr1 mye av tida mi etter jobb, og når han legger seg kl 19.30 er jeg helt ferdig Og sånn går dagene, plutselig har det gått en uke igjen..
Mage igjen Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Da har vi termin samme dag! Blir moro å følge hverandre!!!! Skal på Ultralyd i dag, så da får jeg jo se om terminen fortsatt stemmer! Lykke til videre, deilig å kommet inn i 2. trimester!
Gjest Hippo ღ Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 hehe, føstemann ja Tiden går vel litt raskere med nr 2
Arga G08+J12 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2011 Med nr 2 har man hvertfall ikke så god tid til å vente, og tenker sikkert litt mindre på det Du må hvertfall nyte tiden til å sove osv... hehe... det er hvertfall det jeg savner Regner med tiden går fort hos deg også, nr 4 på vei? Du som har 3 fra før. Spennende å se om terminen blir forandra da eller om det fortsatt er lik. Fint med vårbarn hvertfall, har en fra før født i mai og det var veldig fin tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå