Gå til innhold

Hva skjer nå?? Politiet,,,,,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hi her

Skal ikke inn til politiet før enn på onsdag, så kan gi dere oppdatering da :)

Skrevet

Hadde evt gått til lokalavisa og etterlyst vitner til hendelsen, også spurt etter om de hadde overvåkningsvideo på stedet hvor påkjørselen skjedde

Skrevet

Anmeldelser blir aldri slettet.

Jeg er gift med en politimann, og vet at en ameldelse er der for alltid.

Men en anmeldelse kan alle få, og det er langt derfra til en siktelse eller tiltale.

Skrevet

19.53 her. Og en anmeldelse er ikke på rullebladet ditt, bare så du ikke er redd for det. Det er det kun domfellelse som er. Pluss siktelser for seksuell omgang med barn (brukes for jobb med barn).

Men skulle du bli anmeldt for noe en annen gang, vil politiet se at du er tidligere anmeldt. Og hva som var utfallet av den.

Skrevet

HI her

Var i dag jeg var i avhør. Bommet litt på dagene her så jeg.

Ga mitt avhør og nå må jeg bare vente til en jurist har sett på saken. Men politi betjenten mente at dette var en latterlig sak, og at jeg ikke har gjort noe straffbart men er ikke den som skal se på det. Så nå er det bare å vente og se....

Ok har nemlig rent rulleblad og vil ikke ha noe der heller :-o

Annonse

Skrevet

Du er anmeldt for å stikke av fra ulykkesstedet. Hørest voldsomt ut når det bare et lite dult, som hun har gjort selv. Kan ikke skjønne annet enn at dette får ingen konsekvens for deg.

Skrevet

hei,.

det er video kamra i drive in,. få politiet til og se på den.. der ser dem hvem sin skyld det er. den riktige får prikk eller slikt.

mulig hun fikk større bulk i sin bil enn du gjorde i din, og henne vil ha dekket sin skade.. sleipt.

man rygger jo ikke i drive in, og om du ikek gjorde det så får du jo ikke ha bulket i henne om hun var bak deg.

var du og så på skaden på bilen din??

• 2 uker senere...
Skrevet

Hi her :-)

Fikk brev fra politet i dag om at de har henlagt saken etter bevistets stilling :-) Så nå må hun dama skjønne at hun har tapt :-)

Skrevet

så bra. hun hadde ingen sak i utgangspunktet. faen, folk er frekke (hun dama).. Gratulerer med vellfortjent seier:)

klem

Skrevet

Vel tapt og tapt. I denne saken har du vunnet, men allikevel tapt. For når saken blir henlagt etter bevisets stilling, betyr det at saken er henlagt fordi politiet ikke har nok bevis mot deg til å trekke saken for retten.

Skrevet

Det vil si at Politie driter i heile saken og prioriterer andre saker fram for slike bagateller.

Skrevet

Det er sant. Men problemet er at denne saken blir stående i registeret til politiet, og det kan skape litt kluss hvis man skal ha en uttømmende vandelsattest.

Annonse

Skrevet

Hei hvor i landet skjedde dette?

Det virket noe veeeeldig kjent med hun dama!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...