Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva betyr u/t? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 At hele spørsmålet er i overskriften. at innlegget er UTEN TEKST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #4 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stoff og stil har.. Både til barn og voksne: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Monstre.aspx?group_id=8383 http://www.stoffogstil.no/Katalog/Monstre.aspx?group_id=7519 Har sydd en slik selv. Var overraskende enkelt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Del Skrevet 6. oktober 2011 Forstår ikke at voksne folk bruker det utenfor hjemmet. Kall meg gjerne dømmende, men jeg har sett et par damer i sjokkrosa og svart onepiece på butikken og på fest, med saggerompe og greier. Man ser rett og slett ut som en stor baby. Men å bruke den i sofaen eller generelt hjemme må være ganske så deilig, selv om jeg selv ikke har dette plagget. Synes det er fint til små barn, modellene i linker var ganske stilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var jeg som la ut linkene. Har ikke sydd til megselv, men datteren min på 5år. Ville heller aldri gått med en slik selv.... til nød hjemme.. men gidder ikke bruke tid på å sy en slik til meg selv, og jeg har mye annet jeg heller vil bruke pengene mine på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå