Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tenkt til å bli gravid igjenn på lenge, lenge kanskje aldri, men lurer alikevel litt på dette med lavkarbo mat. Har det noen effekt på cyster i eggstokkene? Noen som vet?Demper lavkarbo mat symptomer på feks tretthet,hodepine og pms?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har en effekt på eggstokkene, men det trenger ikke være lavkarbo, slow carb gjør det samme men er (synes jeg) mye lettere å leve med.

Mine eggstokker seg mye bedre ut nå når jeg har gått ned i vekt, holder meg stort sett til slow carb mat og holder meg unna sukker.

Det hjelper også mot tretthet, jeg blir kjempetrøtt spiser jeg f.eks hvitt brød eller vanlig pasta.

Hodepine er vanskelig å si, kommer jo an på grunnen til at du har hodepine.

Synes ikke det har hjulpet mot pms for min del

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg har bare gått på slow carb slik som lindynatt refererer til her. Og det har gjort underverker for meg bare med den justeringen. Nå er det visst ikke noen cyster på eggstokkene og blodprøvene er helt perfekte.

Jeg har ikke vært 100% utelukkende fra sukker og hvite varer, men kost meg nå og da, noen ganger ganske ofte :S Men men...

I tillegg har jeg brukt Vitex og tatt en tablett både morgen og kveld etter anbefalning og oppfølgning av natur terapeut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...