Gå til innhold

Lille prinsessa har komt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle litt om fødselen min her.

Eller først kan jeg fortelle at jeg for 3,5år siden fikk jeg en gutt.. da gikk vannet 1 uke før termin, og fikk modnings tab. etter et døgn og etter et døgn med rier var gutten ute! En lang og slitsom fødsel.. så grudde meg litt til denne gangen.

Lørdag var 7 dagen over, våknet kl 7 og gikk på do kjente jeg hadde litt vondt i ryggen men tenkte ikke noe spesielt over det. Sto opp i 9 tiden, kledde på gutten min som skulle bli hentet av bestefaren i 10 tiden. Spiste frokost, vasket klær osv. kl 13 dro jeg på butikken og begynte å kjenne små tak. Kom hjem stekte en pizza og spiste. kl 14.30 ringte jeg føden å sa jeg trodde noe var på gang. Hadde da oppi 9min mellom riene. fikk beskjed om ringe når det ble tettere, kl 16.15 ringte jeg å sa jeg ikke orket å være hjemme. Håpte på å få komme inn så jeg kunne få noe smertestillende.

Pakket koffert til gutten å kjørte innom bestefaren, kl 17 parkerte vi på sykhuset. Gikk opp på føden, og ble sjekket. Haddde 9cm åpning. Fikk fødestue og kl 17.37 var jenta vår ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :D Høres ut som en fin fødsel ;)

Skrevet

Må ha vært en fantastisk fødsel :)

Gratulere så mye og nyt tiden fremover :)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Oisann, gikk fort fra dere parkerte til hun kom ut :) Gratulerer så masse med prinsessen :)

Skrevet

Wow! Hørtes ut som en fin fødsel! Gratulerer så mye med prinsessa!!! Håper mi også kommer snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...