Gå til innhold

hvordan merker man at man har vann i kroppen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt teit spm kanskje men har aldri hatt det og lurer på om jeg kan ha fått det nå og håper noen kan forklare litt hvordan jeg kan se det..

føler meg skikkelig øm i anklene og når jeg trykker på dem blir det hvite merker som ikke forsvinner med en gang. tar noen sek før de blir borte. føler meg litt hoven i beina men klarer ikke se det selv om dem er det..

noen som vet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du trykker fingeren ned i huden noen sekunder, så slipper, og det er avtrykk etter fingeren din der (fordypning), så har du definitivt vann i kroppen. Jeg får faktisk ekstreme sokkemerker for tiden selv etter ankelsokker, så her er det ihvertfall kommet. Har også slagbjørn hender, snadder greier.. :-(

Skrevet

tusen takk for svar:):) da har jeg visst i løpet av ettermiddagen fått en del vann i kroppen. var hos jm på morgenen i dag på kontroll og da hadde jeg ikke noe sa hun..

får se ann til i morgen da om det gir seg eller ikke for jeg hadde litt utslag på ting(husker ikke hva det heter) i urinen og har hatt en del hodepine pluss høyt blodtrykk men jm har ikke sett på det osm noen bekymring siden jeg ikke har hatt vann i kroppen..

får sove med beina høyt i natt da og håpe på det beste:)

Skrevet

Ja, det er ikke noe særlig å få vann i kroppen. Armene mine har også lett for å sovne for tiden også, og ringene er det lenge siden jeg tok av, ellers måtte de nok blitt klippet av. Men pass på å ha beina mye høyt oppe når du sitter. Det hjelper på.

Skrevet

Hos meg er det ikke tvil, har ikke anntydning til ankler lenger, klarer ikke stå på tærne eller bøye dem noe særlig, eneste jeg får på meg er gubbens crocs.. Det stikker, klør og sprenger noe alldeles forferdelig på kvelden.. Og jeg kan lage artige mønstre oppå rista :P

Skrevet

Altså..det er egentlig ikke noe tvil når du får vann i kroppen,ihvertfall til meg. Jeg merket det først ved å få veldig stive fingre som var vonde å bøye..etterhvert så jeg at de ble litt tykkere. Vannet renner nedover (leste jeg en plass) Så hvis du står & går mye, vil det gå ganske utover føttene. Ikke bare at du ser sokkemerker, men at skoene ikke passer og at du ser at føttene/leggene ser hovne ut. Nå på slutten ser jeg det litt i ansiktet også....:) Men det er vel forskjellige grader av hvor mye vann man får i kroppen..

Et lite tips..ta bilde av bena på morgenen og på kvelden & sammenlign de...da ser du lett om det er hovent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...