Gå til innhold

Babycomp selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143641114

Om noen skulle være interessert :) Har god erfaring med den både som prevansjon og som graviditetsplanlegger. Er nå gravid med 3 (og sistemann) og har bestemt meg for å sette inn spiral etter fødsel så da har jeg ikke bruk for den selv lenger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..jeg er itressert i å kjøpe den..har du bare god erfaring med den?? har prøvd i 3 år no å få 3 babyen.Jeg vet jeg har problemmer å bli gravid.Brukte lang tid på nr 2 og.Hvor mye skal du ha for den???

Skrevet

Hei:)

Ja, har bare god erfaring med den:) Man får veldig god oversikt over syklusen sin. Jeg kjøpte den etter jeg fikk nr 1, brukte den som prevansjon frem til vi planla nr 2 (ca 3 år) og ble gravide noen mndr etter vi begynte prøvingen. Nr 3 ble plutselig til før jeg hadde rukket å begynt på igjen med den etter forrige graviditet:p

Så for meg har den fungert akkurat som den skal:)

Vil egentlig ha 2500 for den, men om du betaler frakt skal du få den for 2000. Batteri, lader og bruksanvisning (dog med noen få kunstverk av min eldste sønn inni, ikke så mye at du ikke greier å lese det som står der:)), følger med.

Skrevet

hei :) har selv babycomp,planla dere kjønn med den?og vart det,det kjønnet?bare spent på om d virker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...