Gå til innhold

Mensa hjemmetest, noen som våger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

136

Men jeg får helt sikkert ikke en sånn poengsum på en offesiell test.

Skrevet

173.

Nei off, det var vist høyden min :-) (fnis)

Skrevet

hehe 22:53

Er det bare de som skårer høyt som svarer?

Jeg fikk 106....

Annonse

Skrevet

Tatt den før, fikk da 133.

Skrevet

Jeg fikk 110.. Men trykkte bare noe de siste 5 svarene.... Ble lei :-p

Skrevet

Haha, jeg fikk 95 første gang jeg prøvde, men trodde jeg hadde dårlig tid som kjappet meg litt. Brukte mer tid nå andre gang og fikk 115. Har heldigvis aldri skrytt på meg høy IQ :D

Skrevet

kom på 108- Ble stressa av tiden og satt bare og trykket på måfå mot slutten :)

Skrevet

Jeg fikk 110.

På de siste var det vill gjetting, klarte ikke finne noe system.

Annonse

Skrevet

Orker ikke ta den nå, men scoret 127 for noen uker siden; var DRIT-fornøyd og rimelig cocky ovenfor mannen min.. Men så tok han testen og scoret 136 (!), og jeg har vært sur siden:)

Jeg er overbevist om at denne tankegangen, forståelse og logikk kan trenes opp, så her skal det øves helt til jeg slår mannen.. Han SKAL gruses;)

Skrevet

123.

Har skåret fra 115 - 125 på de fleste sånne tester jeg har tatt, så det er kanskje, jeg sier kanskje, sånn ca der jeg ligger.

Ikke akkurat så mye å skrive hjem om, kanskje, men jeg klarer meg greit i hverdagen... :-P

Skrevet

Har tatt mange slike tester før, og aldri vært under 130, men nå ble det 113, så det var litt skuff, men sånn er det.

Har forøvrig tatt en dags iq test hos en psykolog som del av et forsøk, og fikk beskjed om godt over gjennomsnittet.

Kanskje den bare var veldig vanskelig denne her? Kanskje jeg er trøtt, eller kasnkje jeg er blitt gammel.

Skrevet

123, og en percentil på 93,7.. så blandt 100 tilfeldig utvalgte har jeg 6,4 som er smartere enn meg.. muligens gadd de å tenke over svarene på siste 5 spm.. det gjorde ikke jeg i dag.. har fått 137 tidligere, men det var en god dag der jeg var forberedt og konsentrert.. mulig jeg har tapt meg også, men er ikke såå farlig :P

Skrevet

Ingen her som får under 100 ?

Skrevet

Jeg fikk 95 første gang jeg prøvde. :D

Skrevet

Prøvde litt i begynnelsen, og så trykket jeg ganske tilfeldig i håp om at min indre intuisjon skulle gi riktige svar. Resultatet ble 90... tror man får litt ekstra poeng for å trykke seg raskt videre til neste spørsmål. Men ikke så mye altså, hehe :-)

Skrevet

128. Men må innrømme at jeg skjønte ikke bæra av de siste oppgavene:)

Skrevet

119.

men rakk ikke svare på de 3 siste spm samt at jeg ikke skjønte en dritt av de siste heller. Så meg helt blind på logiske løsninger.

Skrevet

138.. Det er jeg fornøyd med.. Nå blir nok mannen besatt i morgen. hehe

Han føler han MÅ slå meg..

Skrevet

Tar den lang tid? Jeg tok en dansk en for mange år siden, da fikk jeg 138. Men når jeg prøvde meg på en ekte mensatest (oppmøte) fikk jeg 124.

Og når jeg prøvde den test nasjonen som gikk før i tiden fikk jeg bare 115.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...