Gå til innhold

Før IKM .... merket dere noe ? Hvilke symptomer som gjorde at dere skjønte dere var gravid ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

en uke før ikm fikk jeg skikkelig mensmurringer. De varte hele uka fram mot ikm.

Også var jeg skikkelig trøtt! unormalt trøtt! :P

Annonse

Gjest Klaraklar

Jeg trodde helt sikkert at jeg var gravid en gang fjor og en gang i sommer, og da hadde jeg flere "sikre" symptomer enn denne gangen. Jeg var så sikker at jeg fikk sjokk når TR kom. :)

Denne gangen har jeg hatt litt melkespreng-følelse i puppa på morgen og kveld, litt forunderlige hetetokter, men ellers lite, ingen murringer eller slikt. Og jeg trodde kanskje puppe-følelsen kom av at jeg hele tida kjente etter om jeg var øm. Men i går, én dag før IKM, var jeg skikkelig oppblåst på kvelden, og i dag tidlig var jeg uggen og litt støl i lysken, og jaggu var testen positiv!!!

Denne gangen var jeg veldig sulten, sov dårlig med mange drømmer, tisset ofte og var veldig irritabel. Det startet ca 1 uke før ikm..

Forrige sv skap var jeg kvalm og hadde halsbrann fra ca 3+1... Så en uke før ikm da også, men med ulike symptomer..

Vondt i hodet, slapp og trøtt fra ca en uke før IKM. Da visste jeg at det var ugler i mosen og bolle i ovnen :D

Har til vanlig ALDRI vondt i hodet, med mindre jeg har høy feber.

Jeg hadde overhodet ingen symptomer da jeg ble gravid.

Hadde prøvd i tre perioder og alle de foregående hadde jeg innbilt meg en hel haug med symptomer som ikke viste seg å stemme.

Jeg var 99% sikker på at jeg ikke var gravid da jeg tok testen 5 dager før IKM (bare for å være på den sikre siden på at jeg kunne ta meg et glass vin i et bryllup)

Ikke hadde jeg funnet eggløsningen den perioden heller og eneste gang vi hadde hatt sex var da jeg og mannen min hadde en aldri så liten privat hjemmefest hvor vi drakk litt sprudlevann og hadde oss i god tid før EL (altså i den sikre perioden) for å "spare opp" til EL.

Men altså "Lillepus" ble unnfanget i den sikre perioden, 5 dager før forventet EL og kun 8 dager etter første dags i mens...

Nå er jeg 18+3 (hører egentlig til 2.tri)

Fikk først gravidsymptomer fra uke 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...