Gå til innhold

Vi skal prøve på nr 2! :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært frem og tilbake i lang tid, men i dag så ble vi nokså enige her. :-) Etter neste mens så setter vi i gang! Juhuuu!! Følelsene har sakt ja i lang tid, men fornuften har stoppet oss. Nå har følelsene tatt overhånd og det blir jo over 2 år mellom dem likevel, så de blir ikke sååå tett i alder.. ;-)

Måtte bare dele dette med noen... Jeg har nemlig gledet meg så mye til å få oppleve dette en gang til. Jeg trykker på anonym, men kanskje noen forstår hvem jeg er likevel.. ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Så hyggelig da (jeg vil også haaa)! Lykke til med prøvingen :-)

Skrevet

Vet ikke hvem du er, men gratulerer så mye!! :)

Gjest Kira med trollunge og spire ♥
Skrevet

Gratulerer så mye!

Vi tenkte også endel frem og tilbake på dette, men fant ut at det var like så greit å sette i gang mens vi fortsatt var vant med dårlig søvn og bleieskift;) Så her blir det akkurat 2 år og 4 mnd mellom.

Masse lykke til;)

Skrevet

Gratulerer med koselig valg :-) Vi starta prøvinga like over jul, og nå er jeg 7 uker på vei :-))) Gleder oss veldig!!! Blir ganske akkurat 2,5 år mellom her.

Lykke til, håper det klaffer fort :D

Skrevet

Spennende! Gratulerer med valget :-)

Vi tenkte at vi like gjerne kunne få to tette, så nå er jeg 13 uker på vei, og det blir 23 mnd. mellom dem... For min del blir jeg 37 år rett før nestemann kommer, og hadde ikke så fryktelig lyst til å la det drøye så mye mer - dessuten vet man jo aldri hvor lang tid det vil ta å bli gravid... Men er tydeligvis fruktbar så det holder, så det var ikke noe problem... :-)

Blir sikkert tøffe tak for oss med to så små, men mye kos også da...:-)

Lykke til med prøvingen

Skrevet

Å så koselig:) skjønner så godt. Vi har en på ett og er frem og tilbake på om vi skal ha en til. Jeg har en på 11 år fra før av også. Fornuften tenker på økonomi,plass og om en klarer hverdagen og puslespillet. Men hjerte mitt sier jaså! Jeg er så redd for å angre hvis j ikke får en til. Er slitsomt, men for en glede. Får vondt av å tenke på å ikke kunne gå gravid. Plass og økonomi vil bli tøft,men klarer det jo. Tar gjerne i mot råd. Skriver på mobilen,er nok litt skrive feil her og der:)

Skrevet

Det er vanskelig. Vi har bare en og har vist hele tiden at vi skal ha fler, men jeg har vært ganske så sikker på at jeg ikke ønsker to tette rett og slett fordi det ser så slitsomt ut. Men vi har regnet på det og har bestemt at jeg skal gå hjemme delvis et år ekstra og da slipper vi iallfall stress med bhg, jobb osv. (Jeg kommer til å bytte arb.plass etter neste permisjon).

Når det gjelder plass kan jeg ikke gi råd, men når det gjelder økonomi er det mange råd å hente der ute. Vi har begynt å spare allerede nå for å få råd til å forlenge permisjonen. Også har vi arvet masse klær som vi tar vare på og jeg har en venninne jeg kan arve av hvis vi får det andre kjønnet neste gang.

Sett dere ned og tenk ut slike små ting. Jeg forsøker å minne meg selv på at vi lever bare en gang her på jorden og da får vi ta oss litt til rette også.. Jeg er en sånn person som er fornuftig hele tiden og det er ikke alltid så fornuftig! ;-)

HI

Skrevet

Gratulerer med valget:) det blir spennende!:)

Jeg er 15 uker og her blir det akkurat 2 år mellom de små:) Blir nok tøft, men gleder oss veldig:)

Skrevet

Her har vi bestemt oss for å gå for nr. 3 nå. Vi har en som blir 3 før jul og en som akkurat har rundet året. Så her blir det liv :)

Jeg gleder meg også til hele prosessen. Det er så koselig både å bli gravid (he..he..), gå gravid og babytida etterpå. Jeg tror også at ungene får kjempeglede av hverandre.

Idag var jeg på kurs og i lunsjen ble samtaleemnet tilfeldigvis utfordringene med å ha barn med stor aldersforskjell. Hvor vanskelig enkelte føler det er å finne på og tilpasse aktiviteter som passer for hele familien, og det at det aldri er ro i huset og legging hele kvelden. Det var flere som har barn i tenårene, barn i småskolen og småttiser på litt over året. Da kjente jeg at jeg ble enda sikrere i min sak på at det er greit å ha de tett :)

Skrevet

Har tenkt samme som deg jeg gullblomst. Har to med 15 mnd mellomrom nå og vil gjerne starte med nr.3 neste sommer om det klaffer. (ønsker en vårbaby for en gang skyld). Det vil da bli akkurat 3.5 år mellom største og minste.

Jeg tenker også at det greit å bare kjøre på når man er vant til nattevåk og bleieskift. Syns det har gått veldig greit med to tette sålangt. Overraskende greit!! Har hørt fler som vil ha flere barn, men som kvier seg til å prøve fordi barna som de allerede har, har blitt store og de har ikke lyst til å gå tilbake til nattvåk og denslags igjen.

Det var 5 år mellom søstra mi og jeg. Det var alltid kjedelig på ferie fordi hun ble for barnslig for meg og jeg ble for stor for henne. Vi kunne aldri spille samme spill eller delta på samme aktiviteter. Så derfor har jeg vært bestemt på at barna skal være tette.

Jeg vet det vil bli tøft når alle barna skriker samtidig, men jeg tror det er verdt det.

For noen er det sikkert riktig å vente noen år før de prøver seg på flere, for andre er det ikke noe valg en gang...

men for vår del, så er det tette barn som gjelder ;)

Skrevet

30 dager til termin her:) har ei snuppe på 13 månder fra før! Dette blir nok tøfft or oss

Skrevet

Dere er så tøffe!! Jeg vil så gjerne i prinsippet, men gruer meg sånn til de første månedene (satt på sofaen og gråt sist...). Og så er det det a med å ikke ha råd til større bolig her vi bor nå.

Men det er vel bare å kaste seg i det. Dere er heldige som klarer å bestemme dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...