Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er 36+6 i dag, og har i det siste fått mye vann i kroppen. Har hatt litt tidligere også, men føler at jeg har mer vann nå. Sist jeg var hos jordmor hadde jeg 1+ på protein, hun nevnte svangerskapsforgiftning, noe som selvfølgelig er nok til at jeg har tenkt på det siden.... Har hatt mye utflod, så mest sannsynlig er det derfor urinen min var "forurenset" den gang. Har lest flere plass at det er vanlig å få mer vann i kroppen på slutten, men klarer liksom ikke helt å legge fra meg at det ikke kan være svangerskapsforgiftning. Har jeg grunn til å være nervøs? Jeg har ingen andre symptomer på sv.forgiftning.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg fikk vanvittig mye vann i kroppen 2 døgn før jeg fødte sist. Fikk hastetime til legen da jeg gikk opp nesten 4 kg på 2 døgn:( Var sikker på sv.skaps forgiftning, men hos meg var det fødsel på gang. Synes du skal ta en prat med legen hvis du er urolig. Lykke til:)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har også mye vann i kroppen nå på slutten, men ikke på langt nær så mye som i forrige svangerskap, da fikk jeg svangerskapsforgiftning. Jeg hadde også protein 1+ i urinen i dag, men så lenge man ikke har høyt blodtrykk eller panne-hodepine skal det visst ikke være noe å bekymre seg for. Fikk beskjed om å ringe lege med en gang hvis jeg derimot får plutselige hevelser da. De vanligeste symptomene på svangerskapsforgiftning er proteiner i urinen, ødemer, høyt blodtrykk, svimmelhet og uvelhet og pannehodepine.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Det gikk litt fort i svingene her; jeg trodde du spurte om andre symptomer på svangerskapsforgiftning he he! På tide å ta kvelden kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå