asdasdfasdf Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Baby på 4 mnd snur seg på magen, hva skal man gjøre da?Han ligger på eget rom så da er det litt ekkelt å tenke på dette..Han kan ikke snu seg tilbake..
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har brettet en liten klut og lagt på hver side og under rumpa (under lammeskinnet). Det er fordi hun sklir på lammeskinnet, men kan kanskje fungere ved rulling også, det blir jo tyngre da
Kreps 71 Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Frøkna mi snur seg også på mage om nettene og jeg har pleid å snu henne, hun ligger på vårt rom og det har jo alltid endt med at hun våkner og ofte blir våken lenge. Har snakket med HS og de sier at det er et friskhetstegn at de kan snu seg selv og at de ikke har pleid å anbefale at de snus hele nettene. Jeg har derfor sluttet å snu henne og nå sover vi bedre alle sammen, men jeg er ikke helt bekvem. Samtidig ser jeg jo at hun ikke har noe problem med å snu seg tilbake om det skulle være nødvendig.
lykkelig73 Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Her i huset hadde vi samme problemet. Det ble et problem fordi han snudde seg på magen og begynte å grine etter en stund, fordi han ikke kom seg over på ryggen igjen. No sover han i "sovepose" og klarer ikke å snu seg. Samtidig som han holder seg varm. Før sparket han bare av seg dyne/teppe. Han er snart 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå