Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 I dag har jeg for første gang hatt murringer i ryggen, så kom jeg hjem å satt i sofaen. Fikk magekramper som tok alle krefter fra meg å jeg pusta å pesa. Aldri hatt så vondt noen gang. Det slapp taket etter 10-15 minutter og nå er magen min stenhard. Aldri hatt sånne smerter som sagt og ble helt satt ut. litt tidlig at ting skal skje nå. er i uke 33. Måtte bare lufte tankene litt. AU! hehe
Skrømti Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Det var ikke "matforgiftingskramper" du hadde da? Har du måttet kaste opp + hatt løs mage? Jeg har hatt en runde med det dette svangerskapet ( har tidligere hatt flere, er nok mer mottakelig som gravid) og det er helt forferdelig!!!
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2011 nei, aldri hatt noe følelse av å måtte kaste opp. de kommer sammen med menssmerter og strålinger i låra som nå er forferdelig. har hatt det et par netter på rad nå også..strålinger i låra altså. veldig frustrerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå