Gå til innhold

Dere som bruker Libero nr. 4 på de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

De nye tynnere bleiene, hvordan holder de på tisset gjennom en hel natt?

Min lille store frøken på snart 3 mnd holder på å vokse ut av bleie nr 3, så i dag kjøpte jeg neste str, men de virker så altfor tynne...

Hva erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er veldig fornøyd med de!! bruker pampers.....og før brukte vi libero, men er mest fornøyd med pampers!! Lille tisser myeeee om natten men de holder seg godt! selvfølgelig kan hun tisse ekstra mye elller vri seg litt ut av bleien sånn at det er litt vått på pysjen men det må man regne med! jeg var også litt skeptisk fordi de var så tynne :) men tenk så deilig det må være å ha på de tynne isteden for de tjukke som gjør at det blir så varmt på rumpa:)

eneste negative med de tynne er at det fort lukter tiss... forsåvidt ikke no problem for man bytter jo, men det kan lukte babytiss litt fortere enn de tjukke synes jeg .... :)

Skrevet

Vi bruker Libero 4, og de holder minst like tett som de gamle.

Har hatt lekkasje en eneste gang, men det var fordi kanten hadde vridd seg litt.

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

Holder fint her også. En gang hun hadde herja så mye rundt at bleie hadde vridd litt på seg og det ble lekkasje.

:-)

Skrevet

Her holdt ikke Libero 4, verken up&go, Active fit eller den "vanlige". Lekkasje nesten hver natt. Ikke hatt problemer etter vi byttet til Pampers baby dry.

Skrevet

Hei:) et spørsmål litt utenom... Finnes det flere typer av Libero 4?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...