Gå til innhold

flere som har mye smerter nederst i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 33 og har i flere uker slitt med at jeg har mye smerter helt nederst i magen, rett over skambenet på en måte, men det er inni magen. Noen dager er vondere enn andre. I dag f.eks har det vært mye vondt. Det føles som om jeg må tisse veldig samtidig som det føles som kynnere.

Har vært på føden to ganger i løpet av de siste ukene pgr slike smerter. Første gangen fikk jeg påvist UVI, andre gangen var det ingen UVI, men samme smerter. De fant ikke ut av hva det var og alt så bra ut. De sa bare at jeg fikk komme tilbake dersom det ble værre. Vel, har veldig liten lyst å dra tilbake igjen for samme problemstilling fordi jeg føler meg temmelig sikker på at de ikke finner ut av hva smertene skyldes. Er heller ikke noe værre egentlig, men dette er veldig plagsomt og er faktisk ganske så vondt.

Flere med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, jeg vil tro det er det som kalles nedpress. En stikkende følelse nede/inni. Det er ikke bekkenvondt eller noe sånn.

Hadde det på denne tida med nr 1 ( noe etter 30uker) og trodde det var UVI, var og fikk det sjekka , men det var ikke det. Nå har jeg samme tendenser igjen (35 uker) og tenker det får bare stå til, det er nok bare sånn det skal vær....

Det er i det hele tatt mye på gang i kroppen nå kjenner jeg.... Det verker både her og der.. Kroppen forbereder seg!

Skrevet

Jeg kjenner det veldig godt i blæren, spesielt når jeg går. Stikker veldig nedi der, og går nesten krumbøyd. Men tenker at det er normalt siden baby begynner å få litt vekt og ligger og hviler i livmoren inni der. Hadde litt av det samme forrige gang, men ikke fullt så intenst som nå.

Er 35+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...