Gå til innhold

med eller uten bf på ultralyd?

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Dere som har vært på ultrald, var samboeren/mannen/bf med dere, eller ikke?

Samboeren har alltid vært med meg på ultralyder, men denne gangen får han ikke vært med pga mye pågang på jobben. Må si jeg kjenner skrekken komme over meg, hatt et rolig forhold til ultralyd hele veien, men nå tor jeg nesten det er panikk i hodet på meg. Håper nå at min mor kan være med meg, eller så må jeg gå alene, og det tror jeg ikke jeg klarer gitt. Er livredd for å være helt alen og få beskjed om at det er noe galt med barnet i magen :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143639680-med-eller-uten-bf-p%C3%A5-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira med trollunge og spire ♥

Mannen min har vært med på ordinær ul begge gangene, men det har vært mest pga hans eget ønske.

Jeg er litt motsatt av deg, takler best ting på egenhånd. Skal på ekstra kontroll på Riksen i morgen (for å se hvordan livmoren min tåler dette svangerskapet), og er kjempe nervøs for å få beskjed om at jeg må være sengeliggende resten av svangerskapet eller at dette kan gå veldig galt. Men...., jeg ønsker å dra alene.

Uansett, vi er alle forskjellige. Så hvis mannen din ikke har mulighet, spør moren din eller en god venninne du er fortrolig med.

Lykke til;)

Samboeren vil egentlig være med selv også, men pga at han ikke er fastansatt på arb.plassen, men innsatt via vikarbyra på såkalt åpen kontrakt, for å se om han passer i jobben, og fikk beskjed om at om han tok fri for ultralyd, så måtte de sette inn en annen persjon, så får han ikke vært med, kan jo ikke iste en jobb mulighet heller. Så han kan ikke være med :-/

Jeg har skrekk for å være alene om slikt, alt annet går fint, men når det kommer til svangerskap er jeg litt "pingle" og trenger en trygg hånd å holde i.. hehe.. Får håpe min mor kan være med, vil ikke spøre svigermor en gang, vi er ikke så fortrolige at jeg føler hun hadde vært en styrkende hånd om det var noe galt med ungen.. Om mor ikke kan, så vet jeg ikke, da må jeg vel klare det på egen hånd, har ingen andre jeg føler jeg kunne hatt med meg.. Eller, har stefaren min da, men vet ikke om han vil være med på ordinær ul, han var med en tur i uke 21 sist gang, men da viste vi jo at alt var bra med ungen :) hehe

Hei,

vi har fått time til ord. ul på Ahus på kveldstid... Hva med å ringe sykehuset ditt og se om du kan få det samme? Jeg skjønner deg veldig godt! Både for min del og sambos del er det viktig at han får være med.. Nå fikk vi på kveldstid uten å be om det engang da, så der er det tydeligvis vanlig.. Sjekk det ut! :)

Mannen reiser mye, og siste gang hadde han ikke mulighet for å bli med. Han skal bort en del i november i år også (når ul sannsynligvis er) så det er godt mulig at han ikke kan bli med. Selv vil han mer enn gjerne bli med, og det er jo trivelig. Men jeg har ingen problemer med å dra selv, eller ta med meg en venninne. Begge gangene har vi derimot vært på tidlig-ul (privat) slik at han har fåt bli med på en hvertfall.

Mannen min jobber mye, er bonde. Nå er elgjakta straks i gang og om en ukes tid er det ordinær ul.

Han vil gjerne være med, men jeg tror nok ikke han blir med.

Jeg er syk, og er ofte på kontroller i dette svangerskapet, og ellers i hverdagen, så er så vant med å reise alene på mange kontroller rundt omkring:)

Så kan nok hende jeg reiser alene ja, men det går helt fint :)

Det er jo noe man deler sammen, jeg skjønner det, men har man ikke mulighet, så har man ikke det...

Jeg har godt forhold til mamma, så hun ble med meg på en tidlig ul. Men hun er også borte den dagen.. ;)

Annonse

Av alle ting da, så endte det opp med at min stefar blir med meg :) hehe.. Det er helt iorden da, han var med meg et par turer på ul sist svangerskap også, og føler jeg stoler såpass på han, at om vi får dårlige nyheter, så kan jeg søke trøst hos han :) Så da puster jeg lettet ut, og gleder meg til ultralyden igjen.. Er første gang noen andre enn samboeren er med på ordinær ultralyd, så det er jo npe eget ved det, men er glad jeg slipper å sitte der alene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...