Gå til innhold

Hjep!!! Noen som kan svare???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her om dagen at jeg trodde jeg hadde fått noen vorter nedentill... Joda vært hos legen å han sa det var det... Grrrrrr.... Har ALDRI hatt dette så jeg syns dette var flaut.. uff... Han skrev så ut Wartec til meg... da jeg hentet dette på apoteket så sa hu bak disken til meg to ganger at det var viktig å lese bruksanvisningen...Å det gjorde jeg, å der står det at det IKKE skulle brukes av gravide og ammede!!!?!?!?! Så hvorfor har jeg fått dette da??? Jeg skulle BARE bruke det to ganger til dagen i tre dager og IKKE mer fikk jeg klar beskjed om fra legen... Så da sitter jeg her å er usikker som fy... Noen som vet hva som er farligt om jeg bruker det?? Eller vært i lignende situvasjoner??? Tror jammen jeg ringer legen i morgen tidligt å hører om det var meningen at jeg som gravid i 24 uke skulle ha dette... :) Men så vil jeg så innderlig bli kvitt de "greiene"

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med trollunge og spire ♥
Skrevet

Hei,

Jeg svarte deg på det andre innlegget ditt (har byttet nick), men jeg fikk streng beskjed om å IKKE bruke Wartec. Og jeg går til en av landets beste gynekologer, en professor.

Ville ikke gjort det selv, ettersom jeg fikk streng beskjed om at det ikke var bra og at det i tillegg står på bruksanvisningen. Det eneste man kan gjøre av behandling under graviditet er å fryse eller brenne dem bort. Eller eventuelt vente til du er ferdig med graviditeten, for å se om du må behandle dem eller om de går bort av seg selv.

Skrevet

Ufff... va det jeg tenkte... Dette er det man skal pensle på og IKKE den kremen. Men det hjelpe vel ikke det heller.. Vil bare så gjerne få dette vekk, må jo innrømme at sex lysten har vært skikkelig på topp dette svangerskapet. Men når jeg oppdaget dette så føler jeg meg bare ekkel og har ikkej så veldig lyst lenger...uff..

Skrevet

Det er helt riktig av deg å reagere. Det middelet som man pensler på er etsende, og sikkert ikke bra når man er gravid. Likevel vet jeg at ulike leger har ulike fremgangsmåter når det gjelder slike ting - og det er ikke sikkert at det er så veldig farlig når alt kommer til alt. Når det står på pakningsvedlegg at det ikke skal benyttes av gravide, er det ofte fordi det ikke finnes vitenskapelige undersøkelser på bruk av middelet for denne gruppen. Derfor vil man være føre var...

De utvendige vortene kan gynekologen bare klippe bort. Jeg ville spurt om dette. Litt ubehagelig der og da, men fort gjort.

Viruset forsvinner jo ikke, men det er greit å føle seg vel.

Vær obs på at disse vortene kan dukke opp igjen ganske kjapt om du er riktig uheldig.

Jeg har imidlertid bare hatt 2 utvendige vorter, og etter at legen klippet de bort har jeg aldri hatt det igjen.

Lykke til! Og for all del...ikke føl deg ekkel... Det kunne vært så myyyye verre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...