Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Antar det inte bara är mig som har extremt socker sug? Riiiiiiver i skåpen efter något att stoppa i munnen - och sååå bra att jag handlade in extra för barsel besök! Barsel besök my ***....det är ju JAG som ätit det! Några tips till en fullammande mamma med extremt intag! :0)
Tired mama Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Beklager, ingen tips!! Sliter med det samme! Er på ferie hos foreldrene mine og tømmer skapene deres for snop og godteri!!!! Redd jeg kommer til å bli stooooor etter denne ferien...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2011 Ha ha ja gott vi är flera... men men livet är till för att njutas också. Och är bara 2,5 vecka sen födsel så lite får man unna sig tycker jag! :0)
Tired mama Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ja litt må vi vel kunne unne oss! ;-) Gratulerer med en liten en forresten!
Påanigen :) Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Hei hei. Mini er en uke og vi er fortsatt på sykehuset med gulsott. Så her har jeg spist alt som finnes i kiosken. Blir helt flau av alt sjokoladepapiret som ligger i søpla her. Når jeg kommer hjem har jeg bestemt at jeg bare skal spise frukt og cottage cheese. Også skal jeg trene og alt mulig. Men nå skal jeg bare kose meg uten dårlig samvittighet. Jeg har jo nettopp lagt en hel person!
Lene~mor til tre Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Sånn har jeg det å, går å småspiser alt jeg finner i skapene hele tiden... er sulten nesten hele tiden også enda jeg spiser to ekstra brødskiver hver dag + frukt... trenger vel masse energi til amminga da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå