Gå til innhold

Kan man bli kvitt "sinnarynke" i pannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten botox?

Jeg har ikke egentlig noe imot at det synes at jeg blir eldre, og rynkene rundt øynene kommer jeg ikke til å gjøre noe med. Men jeg har en dyp rynke i pannen, og den gjør at jeg ser så sint ut. Hørte en liten gutt si til moren sin på bussen for noen uker siden at "den damen der er sint". Og det er jeg jo ikke, jeg er tvert imot en positiv og blid person!

Hva slags metoder finnes egentlig for å fjerne eller redusere slike rynker? Har aldri tenkt over det før, men vil ikke bli oppfattet som sint av mennesker rundt meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botox? Kjemisk peeling? Gode hudpleieprodukter?

Tror botox (og lignende) er det kjappeste og mest effektive.

Har du vurdert det?

Skrevet

Botox er vel det eneste jeg kjenner til (har som sagt aldri tidligere satt meg inn i dette), men har ikke lyst til å bli mimikkløs i ansiktet. Det jeg har sett av botoxbruk har rett og slett sett skummelt ut!

hi

Skrevet

Restylane? Tror ikke det lammer som botox.

Skrevet

Nå varer bare botox i en måneds tid eller to, så du blir jo ikke mimikkløs i evigheter heller. Dessuten er det jo bare mellom øynene eller i panna du skal ha det, ikke ihele ansiktet.

Skrevet

Er bare å se på Jan Thomas for å forstå at botox er en dårlig ide. Han sier at "trikset" er å bare ta bitte lite, men dersom han har tatt veldig lite og allikevel blitt så unaturlig mimikkløs som han er, så er det bare å ligge unna!!

Skrevet

Botox og restylan lammer musklene, og gjør at du ikke utvikler mer rynker, men kan selvfølgelig ikke gjøre noe for å ta bort en rynke som allerede sitter i huden. Da må du ha kjemisk peeling en eller to ganger, og s¨være nøye med kremer og makeup for å skjule siste rest. En rynke er der for å bli. De skal vise at du har levd. Selv liker jeg mine. :)

Skrevet

Jan Thommas bruker bare vitamininnsprøytninger ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

I følge ham selv...................................................................................................................................................................................................

Skrevet

Som jeg skrev, har egentlig ikke noe imot at det synes at jeg har blitt eldre. Det som plager meg, er at jeg ser sint ut.

Hvordan fungerer kjemisk peeling, da?

Skrevet

Hei !

Botox på sinnarrynken (den mellom øynene) lammer ikke pannemuskelaturen i stor grad...

Skrevet

Kjemisk peeling må tas i hele ansiktet; det kan ikke gjøres på kun et lite område. Det gjør at du ser 10-15 år yngre ut, så det er MYE mer drastisk enn en liten botox injeksjon i panna ;) Og kjemisk peeling er "for alltid"; botox går jo ut ila noen få måneder ;)

Du blir ikke mimikkløs i hele ansiktet, da nervegiften kun injiseres i den muskelen som skal lammes. Du har med andre ord full bevegelighet i ansiktets øvrige muskler dersom du kun tar litt botox på sinnarynken i pannen ;)

Skrevet

Neida, han har innrømmet at han har tatt botox. Og det ser jo ikke bra ut! En annen som er rimelig stiv i maska er Anne Kath, Hærland.

Skrevet

Botox varer i gjennomsnitt 3-5 måneder, ikke 1-2 som noen skriver lenger opp.

Hvis du ikke vil bli helt mimikkløs, kan du sjekke ut botox light - dosen er mindre slik at musklene slipper taket, mens du fortsatt kan bevege dem noe.

Har lyst til å prøve på sinnarynken selv, men er så inni granskogen pysete av meg når det kommer til å sprøyte inn gift. Selv om botox i sinnarynken skal være utrolig safe.

Et annet alternativ er kosmetisk akupunktur, det kan løsne spenningen i musklene, men tar atskillig lengre tid.

Skrevet

Tror du kan ta den med laser.

Jeg leste en infobrosjyre paa engang jeg var aa tok laser, og mener det stod rynker og sinnarynken i den brosjyren

Skrevet

Jeg bruker litt botox, helt fantastisk :) er 35 år, og tar litt rundt øynene, hadde jeg hatt sinnarynker så hadde jeg tatt botox der også.

Det viktigste er å få en lege til å gjøre dette, ikke bruk sykepleiere, de har ikke den rette utdannelsen, bare div kurser.

Jeg er veldig fornøyd iallefall :)

Skrevet

Sinnerynken skyldes at muskler ikke avspennes, og laser hjelper ikke på muskler, bare hud.

Skrevet

08.34 her igjen.

Restylane brukes til å fylle inn groper, fra nese høyde og ned, botox varer iallefall i 6mnd.

Dette er ikke farlig, kanskje litt forfengelig.......men jeg bryr meg ikke om andre er forfenglige, så hvorfor skulle andre bry seg om jeg er det.

Botox er ikke farlig i små mengder, det eneste som er farlig, er at du kan risikere å bli avhengi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...