Gå til innhold

JUHU:) Høygravid idag, OG....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innvilget søknad om foreldrepenger :D

Hadde ikke trudd det skulle gå så smertefritt etter mange skrekkhistorier...

Nå er det bare og holde ut de siste ukene på jobb, så kan jeg nyyyyte permisjonstart den 22 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh noen som har det :)

Jeg går ut i permisjon t søndagen om min søknad har de ikke begynt å behandle enda en gang!!!

Skrevet

Ååå æsj da :( At det kan være så forskjell da...

Har vært sååå bekymmret for at det skulle være noe surr, så ble veldig letta når det var i orden. Men gjenstår jo fortsatt og se om det kommer på konto i november da..

Men håper virkelig det ordner seg for deg!! Man er jo avhenging av pengene desverre:/

Skrevet

Jeg sendte papirene for nesten 2mnd siden og har ikke hørt noe enda..går ut i permisjon den 14. Grattis til deg ihvertfall:)

Skrevet

Jeg er veldig heldig vet jeg! Hehe.. Men kommer kanskje ann på hvem kommune man bor i? Østfold her.. Så da er vel de kanskje litt flinke der inne da... Eller, så er jeg bare en av de heldige...

Men det ordner seg for dere til slutt, det må det jo bare :)

Skrevet

Har fått innvilget her også, så litt mørkt på det en stund når jeg fikk brev om at det kunne gå 2 mnd behandlingstid, og da hadde jeg jo kanskje født før det ble behandlet!!

Men fikk brevet om innvilgelse her for 3 uker siden, siste arbeidsdag er den 14! :-)

Gleder meg, for nå er det tungt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...