venterpå Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Hei alle sammen! Da titter jeg en tur innom her.. Jeg er akkurat ferdig med el, og denne mnd har vi virkelig prøvd.. Jeg sluttet på p-piller pga problemer med hormonene for 4 år siden, og har egentlig ikke gjort stort for å bli gravid eller ikke bli gravid. Men denne mnd har vi gått inn for å få "jobben gjort", så det blir spennende å se utfallet. Synes selv det er litt rart å ikke ha blitt gravid på disse 4 årene uten prevensjon, men blir jo spennende å se om en spire sitter nå som vi har timet og tilrettelagt!
venterpå Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2011 Er det forresten noen andre som ikke har brukt prevensjon over lengre tid, for så å blitt gravid først når man går inn for det?
Jenny_85 Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Hei, Har da ikke blitt gravid enda, men vi har den siste tiden gått virkelig inn for å bli gravide:) har vært 1 år uten prevensjon, så håper som deg at det skjer fort nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå