Jenny-penny Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Snuppis er 10,5 mnd, litt over 11 når hun begynner. Gruer meg litt kjenner jeg, til en hektisk hverdag igjen. Hva er deres tanker?
3 nøtter til Askepott Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Heldigen du som har fått barnehage. Her ser det ut som jeg må vente til høsten med barnehage, ikke kan han være hos dagmamma heller for han har klumpfot og må tøye og bøye beina flere ganger til dagen.
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har en som akkurat er 9 mnd å skal på barnehagen på tilvenning på onsdag. Søkte om plass fra januar, men fikk tilbud fra 1. oktober. Jeg har permisjon til 1 november og 6 ukers ferie,, så det blir en rolig start på barnehagen. Er mitt første barn, så vet egentlig ikke hva jeg går til, men gruer meg til å starte i jobb igjen, å ikke få være sammen med han hele dagen. Ammer ennå, så har ikke vært mange timene uten siden han kom til verden.
togutter-08og10 Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ja heldige dere som har fått plass. Den minste vår er 11 md, og vi har ikke fått svar enda. Men har permisjon og ferie til 1. jan så vi har litt tid igjen enda. Håper på at søskenprioritering vil gi oss plass. Lykke til med bhg start, det går nok fint skal du se.
El1 Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Her begynner han i desember, da er han 11 mnd og vi har 80% plass. Tenker om det er noe jeg må "lære" han... Jeg tenker på bruk av kopp, sove kun i vogn, og hva med havregrøt som de serverer, kan han spise det? Mange ting jeg lurer på.... Håper jeg kan være endel hjemme i desember sånn at dagene hans blir korte.
enits40 Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Ja! Det blir fryktelig spennende, merker at jeg gruer meg litt, men vet jo at det går seg til etterhvert. Jeg har jobbet en stund nå, men det er jo ikke noe problem så lenge pappaen er hjemme, da har jo lillegutt det som plommen i egget. Blir nok en overgang for han å dele oppmerksomhet med sååå mange barn som det er i barnehagen. Jeg skal redusere stillingen min litt så han kan ha litt kortere dager. Det er første gang jeg ikke jobber 100 pst, men føles absolutt helt riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå