Gå til innhold

trodde ikke jeg kom til å skrive dette men;

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES! jeg tror jeg får mensen nå!

Hvorfor er jeg glad? fordi jeg er tre uker på overtid. TRE UKER!

tre uker med negative tester og mindre og mindre tålmodighet. Bare gå sånn og vente, er ikke mye moro i det vel!

Men nå har jeg spottet så vidt og kjenner meg ganske PMS, så da er det håp om at om en ukes tid så kan vi kanskje begynne "normalprøving" igjen!

Og så håper jeg at jeg slipper skrive noe mer "jeg har mensen" på en stund :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner deg jeg.. endelig kan du starte på nytt! Neste gang sitter den!

Skrevet

JA! :D :D

de tre ukene jeg har måttet vente nå har vært LANGE altså. Vi skulle jo i utgangspunktet begynne prøvinga så fort jeg var ferdig med mensen, men siden det drøyde så... hehehe

NÅ kan vi iallefall begynne skikkelig, om dette viser se gå faktisk være mensen!

Skrevet

Bruker du noen hjelpemidler av noe slag? Jeg tenker på for å få fastsatt EL? Jeg er bare i pp2, men jeg har jo lest meg ihjel i det siste. Jeg var nemlig også en uke på overtid i pp1. Dersom man vet når EL er så er antall dager til IKM relativt stabil hos en kvinne, mens dager fra TR til EL kan variere fra mnd til mnd. Jeg oppdaget da at jeg sannsynligvis har fått feil positiv på EL- test også. Bomma med en hel uke faktisk.

Skrevet

niks, -enn så lenge tar vi det litt sånn som det kommer. orker ikke telle og tempe og sånt helt enda. om vi får problemer så blir det mer aktuelt!

Er jo bare den dustespiralen som har ødelagt litt i systemet, det går seg nok til! jeg pleier å ha relativt god greie på når el er, for jeg får både kviser og el-slim... så sjelden nødvendig å dobbeltsjekke. (jeg har også ofte dobbel el, av en eller annen snodig grunn...)

bomme med en uke ja? kjipe greier!

vi kjører egentlig bare sex-så-ofte-vi-vil-og-har-det-moro-underveis-teknikken vi... hehe.

Skrevet

Jeg tror dere har valgt den beste teknikken. Lett å bli veldig opphengt i det som skjer med kroppen og man overtolker absolutt alle signaler. Klarer du faktisk å følge tanken bak teknikken?? Jeg trodde jeg skulle klare det, men det er bare å glemme!! Alt for mye som beveger seg inne i hodet mitt for at jeg skal klare å "bare ha det gøy". Men jeg gjør en hederlig innsats hver dag..

Dobbel El ja.. betyr det egentlig at du slipper to egg hver mnd? mulig det er et dumt spørsmål men..

Skrevet

finnes ikke dumme spørsmål, -og ja, det betyr det. iallefall tyder visst alt på det, i følge gynekologen..

jeg klarer det enn så lenge, å følge den tanken, altså. men så har vi aldri måttet prøve mer enn en pp heller vi da, de tre gangene jeg har vært gravid :P sånn at jeg skal ikke snakke for høyt.. kjenner jeg meg rett blir jeg ganske utålmodig om en måneds tid og IKM nærmer seg igjen!

men enn så lenge tenker vi og handler vi sånn. får kose oss med det så langt vi kan. (har venner som har fått ødelagt parforholdet gjennom lang prøvetid. all moroa forsvinner fordi en blir helt opphengt... det er ikke bra..)

dessuten har vi jo litt å la tankene være opptatt med da, med jobb og to barn og diverse fritidsaktiviteter som skal følges opp og og og...

-veldig glad for det, egentlig. med førstemann var jeg litt sånn borte i prøving og svangerskap.. ikke en spesielt spennende samtalepartner, tror jeg! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...