Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det er deg jeg faar inn, for fikk smerter paa samme sted naa... faar følelse av at det er en slags uballanse i eggleder. evt syster eller noe. har du vondt i jnedre del av korsryggen ogsaa... faar inn det og jeg...det henger sammen... mulig du trenger en justering hos en fysioterapeut eller lignende.... kan prøve aa sende deg litt healing, men jeg er nybegynner paa healing, saa vi faar se,... du maa bare evt godta at jeg sender deg healing da ;)

men maa bare spørre... har du noen form for matintolleranse som du vet om...

tror det er mer jeg... faar inn mer og mer paa deg... har du vaert hos lege med dette.. og tatt gastroskopi...

faar en fornemmelse av at du kanskje har magekatarr... det fikses jo lett med medisiner i en uke..../evt spiserørsbrokk. synes du skal sjekke det opp, men jeg kan prøve aa sende deg litt healing... gidder du sende meg pm med navnet ditt, og f.dato :)

Annonse

Vet ikke om noen matintolleranse, men det holder på å bli skjekket opp...venter på svar på noen prøver.

Smerte i korsrygg kommer og går litt, men ikke konstant vondt der.

Jeg hadde trøbbel med magen for endel år siden og tok da gastroskopi.

Har sendt deg pm nå :)

Takk for at du tar deg tid... :)

Hei,

jeg liker egentlig ikke å spå i helse, men har tenkt på deg og jeg føler at det ligger en liten "kul"/svulst/tumor et sted i gjemt i "magen", vet ikke om det er magen eller om d kan vere eggstokkene eller noe der...føler nødvendigvis ikke at det er noe galt men du bør få sjekka d....så bare for meg den kulen, føler at den ligger på venstre side...

Og jeg mener ikke å skremme deg med dette....men må jo bare si det siden d kom så sterkt til meg....tror ikke d er noe ondartet, kan vere bare en cyste eller noe...men få d sjekka!!

Masse lykke til!!

Annonse

:)

Smertene er heldigvis ikke så intense lenger, så de er så noenlunne levelige hehe....

Er på dag 23 (av 28) i syklusen , så er veldig spent på om det klaffer denne gangen....kan nesten ikke vente med å teste, klør jo i fingrene....men er vel best å vente til evt mensen ikke dukker opp med å teste noe....

Legen sa jeg skulle til koloskopi, men nå kom det brev i posten i dag ang gastroskopi undersøkelse. Hmmmm....har legen ombestemt seg tro, eller er det skjedd en feil her......denne timen er i neste uke, så da blir det iallefall fortgang i noe....

Det er gjort flere ganger allerede... legen jobber med saken, har blitt undersøkt gynekologisk for å utelukke noe der. det så fint ut, men hun "fant" ikke venstre eggstokk, pga for mye skygger, jeg skal til ul av magen i desember og nå til torsdag skal jeg til koloskopi. Så det gjøres noe.

Du trenger ikke svare her vis du ikke er intr, synes du virka litt krass. Jeg kan tie stille jeg vis det er veldig plagsomt å lese det jeg skriver.

• 5 uker senere...

Hei, lovte tilbakemelding.

Gastroskopien : så fin ut

Koloskopien : Jeg ble så dopa at jeg ikke husker noe fra den, og har ikke hørt noe fra legen i ettertid, så da regner jeg med den var fin den og.

Nå gjenstår ul av magen 7 des. Kommer med tilbakemelding når den er unnagjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...