Dossa :) Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Lurer så på om jeg må vente mye lenger Når blir jeg gravid og ser du kjønn? 290175, takk
Dharma♥ Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 heisann, får inn graviditet på deg i jan/feb.. litt lenge til så håper seff spiren sitter lenge før får inn en gutt på deg lykke til !
Dossa :) Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2011 Tusen takk kjære deg *smiler* Setter stor pris på at du brukte din energi på meg ) Jan/feb er ikke lenge til *juhu* Har venta lenge så ei stund til går bra *smiler* Klem
Dossa :) Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2011 Bare lurer på om noen av dere andre ser noe på meg? )
Stars23 Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Hei. Får opp januar på deg..tror det blir en jente. Lykke til
-mtp- Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Har ikke eg sett på deg for lenge siden? rundt mars april i vår som var?
Dossa :) Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2011 Tusen takk jenter *smiler* Mtp, er lenge siden du så på meg men du fikk ikke opp noe da. Jeg har spurt deg i din nye tråd, så ikke at du hadde svart meg her. Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå