Gjest Madolyn Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Muffin bæsjer allerede 3-5 ggr daglig inkl på natta, så trenger virkelig ikke at han får løs mage.. Men har fått noen glass her med småfolks sviskemos m/pære 4 mnd fra ei venninne, som jeg syns det blir drøyt å kaste... Skal jeg ta sjansen?? Hehe
Bad habits har tre små Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Ha ha, ja det brukes vel mot hard mage. Du får krysse fingrene for at han ikke liker det - så kan glassene kastes rett i søpla;-)
Foccacia Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 De ville jeg gitt de videre til noen andre, hehe. Ga alltid sviske i grøten før, men da lillegutt begynte å bæsje 5-6 ganger i døgnet, kutta jeg etterhvert sviskene helt. Da gikk han ned til 2-3 ganger i døgnet. Så hvis din bæsjer så mye uten svisker, tror jeg at jeg ville droppet det
Gjest Madolyn Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Ja da tør jeg ikke... Hehe Takk for input!
lillenims Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Ta vare på dem en stund til, det kan fort komme en dag da han ikke bæsjer så mye (De kan få hard mage av for lite vann, men det kan også komme av andre ting - typisk ny mat. Eller bare tilfeldig.)
Gjest Madolyn Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Ja det er sant lillenims, jeg får sette dem innerst i kjøleskapet
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Løs mage ble resultatet her ho oss iallfall:) Buster likte det så godt, var sikkert god smak. Så han fikk vel kanskje litt vel mye, og det ble mane bæsjebleier med litt løsere avføring.....hehe:) Men lurt å ha, sånn i tilfelle. Vi har et sviskemos glass på lur for hard mave, og et glass med blåbær på lur for evt. løs mave......kriselager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå