Gå til innhold

Gir sviskemos løs mage?

Anbefalte innlegg

Gjest Madolyn
Skrevet

Muffin bæsjer allerede 3-5 ggr daglig inkl på natta, så trenger virkelig ikke at han får løs mage.. Men har fått noen glass her med småfolks sviskemos m/pære 4 mnd fra ei venninne, som jeg syns det blir drøyt å kaste...

Skal jeg ta sjansen?? Hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, ja det brukes vel mot hard mage. Du får krysse fingrene for at han ikke liker det - så kan glassene kastes rett i søpla;-)

Skrevet

De ville jeg gitt de videre til noen andre, hehe. Ga alltid sviske i grøten før, men da lillegutt begynte å bæsje 5-6 ganger i døgnet, kutta jeg etterhvert sviskene helt. Da gikk han ned til 2-3 ganger i døgnet. Så hvis din bæsjer så mye uten svisker, tror jeg at jeg ville droppet det :)

Gjest Madolyn
Skrevet

Ja da tør jeg ikke... Hehe :D Takk for input! :)

Skrevet

Ta vare på dem en stund til, det kan fort komme en dag da han ikke bæsjer så mye :) (De kan få hard mage av for lite vann, men det kan også komme av andre ting - typisk ny mat. Eller bare tilfeldig.)

Gjest Madolyn
Skrevet

Ja det er sant lillenims, jeg får sette dem innerst i kjøleskapet :)

Skrevet

Løs mage ble resultatet her ho oss iallfall:) Buster likte det så godt, var sikkert god smak. Så han fikk vel kanskje litt vel mye, og det ble mane bæsjebleier med litt løsere avføring.....hehe:)

Men lurt å ha, sånn i tilfelle. Vi har et sviskemos glass på lur for hard mave, og et glass med blåbær på lur for evt. løs mave......kriselager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...