Trilletrill Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Hadde en SA ganske tidlig (4+6) i forrige uke. Kroppen fikset alt selv, har nå fullstendig sluttet å blø og alt gikk egentlig ganske greit. Trener igjen og er aktiv. Skal begynne på progesteron krem som jeg har fått fra gynekolog. Men kan vi bare kjøre på igjen? Jeg begynner å få antydning til el. Gynekologen mente det var best å vente til etter første mens p.ga faren for SA igjen men fastlegen sier vi bare skal kjøre på. Hadde sex igår men med kondom da soldatene til mannen ikke hadde blitt fornyet på nærmere en uke;) Hva sier dere kloke damer?
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 bare å kjøre på. det der med å "vente en syklus" er ganske utdatert, og handler vel aller mest om å kunne vite når man skal oppgi forrige mens. kjør på dere, og lykke til!
Trilletrill Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2011 Takk for svar VinterSol! Blir spennende. Klaffet på 2 pp nå når det gikk skeis så håper det går like rask igjen;)
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 det er jo mange grunner til at det kan gå galt sånn helt i starten, -men som regel skjer ikke to ting på samme måte to ganger etterhverandre! de sier jo at man er ekstra fruktbar etter en SA, fordi da er kroppen klar. satser på at spira sitter godt fast så fort som bare det
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Hei trilletril:-) Kan ikke svare deg på sp målet, da jeg ikke har kunnskap om det, men jeg ville bare ønske deg masse lykke til og håper det klaffer fort for dere og at et lite gull klorer seg fast i ca 40 uker denne gangen! Klem fra M79
Trilletrill Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2011 Søt du er M79;)! Takk for det, vil joine dere snart igjen da vettu! Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Ja det må du:-) Så satser på å ha deg tilbake på 1.tri FØR jeg går over på 2.tri;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå