cab78 Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Vil bare komme med et lite innlegg om tenner. Ser at mange sier det er alt for tidlig for babyer rundt 3mnd å få tenner. Har bare lyst å si at min første fikk to tenner nede når han var 4mnd, og vi såg de første tegn på at noe skulle skje når han var rundt 2mnd. Min søster har to gutter som begge fikk tannfrembrudd i den samme tiden som min. Ser andre her inne som sier at deres barn fikk tenner når de var rundt 4mnd. Så om du er en av de som blir avvist i forhold til tannfrembrudd her inne for det er alt for tidlig, så sier jeg at det er mulig... Har nå en jente på 3mnd, hun viser samme tegn som storebror viste før han fikk sine første tenner. Det kan være lenge til hun får tenner, men jeg er litt obs på dette likevel.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Så bra at du skriver dette Min søster hadde allerede 2 tenner når hun ble døpt, da var hun 3 mnd, og bet presten i fingeren Her startet guttungen å klø febrilskt når han var ca 2,5 mnd, men fikk ikke tennen før han var 7 månder, så ting kan ta tid, men alle så jo at det var gommen som klødde hos han.. Fikk to tenner på rappn, og nå driver de to tennene oppe fremme og kommer.. Så vi får se om han rekker å få de før han blir 8 mnd, eller om de skal være like plagsomme...
Gjest Madolyn Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg vet at babyen til Lykkelig & Gla også fikk tenner 3 mnd gammel Min gutt fikk sine første 2 rett etter at han ble 4 mnd.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Min jente fikk begge tennene nede på to uker rett før hun var 4 mnd, og nå er hun 5,5 mnd og begge tennene oppe er på vei igjennom. En jeg kjenner har en jente på 5 mnd som har fått 6 tenner allerede, så det er mulig ja!
Gjest Madolyn Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Her ser jeg faktisk at Muffin (straks 6 mnd) nettopp har fått to tenner til i overmunnen som driver og presser på, stakkars liten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå