Ele Skrevet 3. oktober 2011 #1 Skrevet 3. oktober 2011 Heihei! Jeg skal i gang me IVF på St. olavs nå snart, har fått infoskriv å beskjed om å ringe når jeg får mensen. Vil det si at jeg begynner med nesespray denne syklusen og så sprøyter i neste?? Eller er det faktisk denne syklusen det skjer?? Jeg er så nervøs å har så behov for å vite da... Grueglederangster meg. -Elin-
dincene Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Hei. Du begynner på sprayen på syklus dag 20, regna ut fra mens dag 1. Fra den dagen er vel det sånn sirka 4 uker til uttaket som regel. Man går på sprayen hele perioden og på slutten, de siste 9-10 dagene setter man sprøyter i tillegg til nesesprayen. Du skal nok få en til blødning etter du begynner på sprayen men sånt skal det vaere. Jeg har aldri tenkt sånn du tenker Men den neste syklusen kommer jo du bare halvveis da, siden det er uttak midt i syklusen da.
TanteTroll Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Om du begynner på den syklusen du ringer inn, eller om du må vente litt, avhenger av ventetiden de har på sykehuset. Men hvis du kan starte på syklusen du ringer inn, så er det som dincene sier, oppstart med spray på syklusdag 20/21. Skjønner du er spent:-) Masse lykke til!
snuppo Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 hva er denne sprayen?? den skal ikke jeg gå på, kun 2 sprøyter, ene skulle jeg beynne meg 1 mens dag og andre 5 dager etter....
dincene Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Hvis du ikke skal gå på sprayen, så skal du ha kort regime. Trådstarteren skal ha lang regime. Google "kort regime", da finner du masse info om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå