Gå til innhold

Flere som starter prøvingen i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ut spiralen for noen uker siden. Skal etter min beregning ha mens i morgen, og dette blir da vår første prøvemåned. Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en sa i forige uke så teknisk sett så blir dette første pp for det nye svangerskapet:)

Skrevet

ettersom det ser ut som om jeg ENDELIG får mensen igjen nå, så blir det prøving når den er ferdig, ja :D

(vi har prøvd noen uker, men ikke fått skikkelig mens tilbake etter jeg tok ut spiralen, bare sånn tullemensen som jeg liker å kalle det, så dette blir teknisk sett første pp for oss også.)

Skrevet

Kjekt:) Jeg har ikke fått mensen i dag da 0_o, men den kommer sikkert etterhvert.

Og VinterSol, jeg husker deg fra da jeg skulle ha nr. 1:)

Skrevet

er du sikker på at det var meg da? tror vi er flere vintersoler her inne.. hehe

(men ja,,, jeg skrev ganske mye her på forumet, spesielt med eldste i 2006/2007 hehe, så er mange som kjenner meg igjen, ja..)

Skrevet

Jeg håper å få begynt prøvinga i oktober. venter på mensen etter en ma. etter den blir det full prøving hver dag:P

håper det går raskere denne gangen,sist tok det 7 mnd. surt og tenke på at om det hadde sittet på dørste forsøk så hadde jeg hatt en baby nå. kan med andre ord ta sin tid,ikke bare å bestille en;)

Skrevet

Tror det er deg, men ikke 100% sikker. Mitt barn ble født ca. en mnd før ditt. Var ikke du student på UIO da? (eller jeg kanskje blander med noen andre?)

Skrevet

Det er sant ballongmage. Jeg føler meg optimistisk, men skjønner at det sikkert kan ta tid. Hehe, har vært på billigtester og kjøpt et lass med eggløsning- og graviditetstester, så nå er jeg klar;)

Skrevet

16:50 var til vintersol.

Jeg hadde et annet nick da, har laget meg et nytt nå, fordi jeg ikke har lyst å annonsere for alle at jeg er prøver;)

Skrevet

jeg har ikke gått på uio iallefall...

så kanskje det var en av de andre ;) jeg var student da og er student nå, men ikke ved uio .

ballongmage; nei, ikke bare å bestille en baby nei! leit å høre om ma'en. vi mistet en gutt halvveis i svangerskapet, sånne ting er tungt.

Skrevet

Jepp vi er klare for prøving på tredjemann.. Eller jente rettere sagt siden vi har 2 fra før.. Håper d skjer fort ; ) Lykke til : )

Skrevet

Jeg har legetime til å ta ut spiralen neste uke. Men det gjenstår litt smisking med sambo først. Han er ikke like overbevist som meg om at vi må gå for nr. 3. Men jeg tror jeg skal klare oppgaven. Vi flytter inn i nytt hus neste sommer så da kan han ikke klage på at vi har for liten plass heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...