Gå til innhold

kommer jeg til å bli far til en 3 mann??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

no vet ikke eg om du har bestemt deg 100% på å kutte strengen men kan iallefall si at det er det dummest valge du tar om du gjør det.. Man vet aldri om du finner deg en ny om et par år og vil da evt prøve på en NR 4 man vet aldri... Så ville råde deg å ikke gjør det...

jeg har ingen planer om å finne meg ei ny ei, har nettopp gifta meg men drømme dama og vi har det helt flott... så tviler sterkt på det.. vi ønsker oss et 3 barn før vi kaster inn håndkle.. så jeg lurte bare på om dere ser noe barn på oss i nærmeste framtid.. dette med å kutte strengen er noe jeg sjølv ønsker siden jeg syns at 3 barn er mer en nok.. men fint om noen av dere kunne spå her... takk takk

Annonse

dere har jo fått fødsels datoen min, holder ikkje det?? jeg er ikke så ubeslutsom egentlig.. jeg er en mann som er veldig sta og får som regel ting til som jeg vil.. har eg satt meg et mål får jeg det til, er en altmulig mann...

Jeg føler gutt, og når dere blir gravid?: det er bare å prøve så sitter det nok en baby ganske raskt føler jeg, opp til dere.

Ja, du får det nok som du vil, du er "enkel" å lese føler jeg, direkte og klar.

Det var forresten jeg som skrev gutt litt lengere opp i tråden.

Så da sier vi det slik, om dere vil så kommer det en gutt til, enkelt og greitt ;)

Annonse

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har sett på denne tråden/innlegget flere ganger, og hver gang blir jeg like irritert og nesten småforbannet. Enten er deg det, at jeg føler at dette er bare kødd, og personen på den andre siden også da er en kødd siden du kødder med oss og maser bare for tull, ellers så er det at du er virkelig men at du har en energi jeg ikke utstår. Altså jeg vet ikke hvorfor, men jeg måtte bare si det og det er noe som sier meg at jeg skal svare på om du får fler eller ei...... for jeg er irritert hehe

Er kjempe merkelig følelse og en jeg ikke har kjent før på dette nivået her inne, men måtte bare si fra :-)

Lykke til hvem enn du er :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...