Gjest Madolyn Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Her har vi fått oss babycall med kamera Og jeg har ledd meg skakk i kveld av Muffin, som har rotert mellom hodeende og fotende tre ganger, og hatt en lengre samtale med kosekaninen sin. Føles så deilig å kunne se ham; vite at han ikke ligger med hodet under dyna, eller på tvers i senga Noen flere mammaer med artige babycall skjermer?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jupp, ler mange ganger så jeg griner:) Nå har vi senket bunn på senga, så måtte bygge opp kamera litt. Men dekker ikke nederste del av sengen, men gjør ikke noe det. Plutselig kan jeg snu meg å se på skjermen, og så er den helt tom. Sitter litt og kikker, plutselig dukker det opp et lite hode nederst i senga med de lysende øynene sine:) Når jeg legger buster om dagen, kommer han seg litt opp på alle fire og har noen herlige jukke øvelser.....hehe:) Akkurat nå sitter jeg og ser han har snudd seg og ligger oppe på dyna med den som en rull under seg:) Retter litt på han før jeg legger meg kanskje..... Når jeg ser på skjermen før jeg en sånn ultralyd følelse:))))
Gjest Madolyn Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Haha, jeg også Er et litt ekkelt bilde på natta av og til da, for øynene til Muffin lyser såå skummelt i mørket når han er våken.. Hehe... Ikke den beste kvaliteten på kameraet, men skjønner jo at nattkameraet ikke kan være krystallklart Her starta dagen klokka halv seks i dag, phew
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Uffda, her gikk jeg inn og hentet Brutus da kl var 0830:) Siden vi skal en tur ut etterpå måtte jeg vekke han:) For han må ha en god lur etter frokost for ikke å bli "uspiselig" utover dagen......så nå ligger han og sover, og jeg ser på skjermen at han ligger opp ned med dyna krøllet under seg:) De øya i mørket minner meg om når man ser dyr på film som er filmet i mørket.....litt vampyr aktig kanskje.....hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå