Gå til innhold

Til dere spreke treningsdamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte opp m trening, helst jogging, kan ikke være så lenge borte fra småen. Har dere Tips om god sportsbh, med GOD støtte? Store, tunge ammebryst er ikke godt å løpe med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) har to sportsbh, må det for at det skal disse sånn:P har en veldig stram og en litt mer brei, som dekker godt. har vel nike.

Skrevet

Casall (fås blant annet på g-sport, hvertfall her jeg bor) har gode sportsbh-er, der størrelsene ikke er bare S-M-L osv., men med 75-80-85 osv i tillegg, altså enda bedre tilpasningsmuligheter.

Når du prøver må du hoppe litt opp og ned i prøverommet, så du vet om puppene deiser ned eller om de bare beveger seg litt i den nye sportsbh-en.

God støtte til brystene er utrolig viktig når du skal jogge, så jeg ville brukt en god slump penger hvis det var det som skulle til. Heller kjøpe bare én god. Hvis du er hjemme med baby må du sikkert sette på minst en vaskemaskin om dagen, så da er det ikke noe problem å få vasket den til neste økt;)

Jeg skal ut i dag, svigermor passer nurket imens. Herrrrlig høstvær og god luft å løpe i!

God økt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...