Gå til innhold

Noen som ser når jenta mi kommer? Termin om 10 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spennende da mtp:) Tusen takk for du tok deg tid du også:)

Tusen takk for lykkeønskningene. Idag merker jeg ingening, men det gjorde jeg ikke sist heler, kun litt murringer og pangstart på natten.

Har hatt 3 raske og greie fødsler (særlig den siste for 14 mnd siden) uten en rift og over på 2,5 timer. Håper jeg slipper sying denne gangen også da jeg har nåleskrekk og at hun kommer greit ut og at jeg rekker sykehuset hehe. Varme kemmer til dere snille damer fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for at noe skjer innen det neste døgnet :)

er du mentalt klar, så skjer det, ellers føler jeg det drøyer noen dager til som mtp, den 12 står fortsatt i hodet mitt hehe

med mentalt klar, så tenker jeg ikke å at du er lei hehe for det kjenner jeg du er.. men det ligger på et annet plan og er utenfor din kontroll hehe så skal sende deg fødestøv og krysse alt jeg har for at du er mamma til fire innen ett døgn :)

klem

Skrevet

Tusen takk min kjære:)

begynner å bli mentalt klar, håper bare fødselen blir like fin som sist:)

Håper på innen et døgn, men onsdag går greit deg og hehe:)

Stooor klem.

Skrevet

Ny oppdatering.

Er her enda, men hadde en de kynnere i natt og menssmerter som ble spådd jeg ville ha inatt:)

Kom etter en hyrdestund med mannen (våknet en time etterpå og det satte igang). Dessverre merker jeg ikke så mye nå, men hååååpe det tar seg opp igjen. Klemmer.

Skrevet

Oppdatering. Sitter med mensmurringer, spent på om det skjer noe det kommende døgn:) Klemmer.

Skrevet

Da har jeg vært hos jordmor og jeg hadde fått 2 cm åpning som hun tøyde til 3:)

Har hatt heftige sammentrekninger siden kl.10 i morges, dabbet litt av nå. Satser på fødsel det kommende døgn:)

Skrevet

Ny oppdatering.

Er her fremdeles og snart er det den 12:)

Blir spennende å se om Dharma, mpt og Bae får rett:).

Skrevet

ok da få vi satse på onsdag er dagen :D Vist ikke blir det lørdag/søndag.... iallefall denne uken får ikke opp noe på neste uke.. Men håper en av disse 3 dagene er rett :D

Skrevet

Satse på det hehe. Da gikk iallefall slimproppen i løpet av natten:) Det hele begynte på søndag (natt til søndag) som du sa med murringer osv. Hadde 2 cm m åpning på mandag som ble tøyd til 3:) Klem

Skrevet

jeg får ikke opp noen spesiell dag, men fra 12 til 14 vil jeg si det skjer noe eller så har du ungen din i armene ;) Lykke til med fødsel :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk 2010 baby:)

Skrevet

milde himmel ruger du enda hehe får håpe det skjer noe i kveld da, ellers så føler jeg hun er senest er ute på fredagen, det skjer jo fort også når det først skjer:)))) skal sende deg gode tanker!! utrolig koslig at du oppdaterer forresten!

til dere andre som ser jeg er her, så blir det ikke noe spå før i helgen :) alt for travle dager!

stor varm klem

Skrevet

Hehehe, er her enda:(

Hele proppen er gått nå og tak inninmellom. Gav seg i natt:(

Håper hun er ute til i morgen! Stooor varm klem til deg:)

Skrevet

hmm.kanskje det var 14 da...fikk bare opp et firetall når jeg så på deg første gang...spennende..

lykke til ;)))

Skrevet

Takk for titten igjen stratosen. Har lagt med mensmurringer i natt. Håper det kommer igang idag. Hadde vært litt artig da sønnen vår er 15 mnd idag:) Klem.

Skrevet

Oppdatering.

Er her fremdeles dessverre, men har hatt mye tak i natt, men ble aldri regelmessig eller kraftige nok. Går med mensmurringer nå. Klem fra meg.

Skrevet

hva blir det til? baby eller ennå her :P

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE MED JENTA SOM KOM LØRDAG 15 OKTOBER :D

Skrevet

*ok da få vi satse på onsdag er dagen :D Vist ikke blir det lørdag/søndag.... iallefall denne uken får ikke opp noe på neste uke.. Men håper en av disse 3 dagene er rett :D*

fikk rett på lørdagen :D

Skrevet

Tuuusen takk mtp:)

Ja det gjorde du jammen med:)

Dere andre damer som har spådd, se opp på tråden hva dere spådde:)

Tusen takk for all hjelp fra dere:) Mange klemmer

Skrevet

blir så glad hver gamg eg ser noe har fødet :) snart 1 år siden eg fikk min lille eller som er no stor er født.. Og den følelsen med å bare føde og vise de frem stolt og ikke det å ringe og si noe er han/hun kommet til verden...

Skrevet

GRATULERER!!! :D jeg blir også veldig glad når jeg ser noen har født. Det er snart 7 mnd siden jeg ble mamma for første gang og det var verdens beste øyeblikk. Gleder meg til neste gang. Kos deg, og som du vet nyt tiden !

ser forresten at jeg bommet med en dag på deg ;)

Skrevet

Ja nyter tiden her med 2 tette små. Mye å gjøre,men du verden så flott det er å ha fått 4 friske barn:)

Tusen takk for gratulasjonene:)

Masse klemmer til dere flinke spådamer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...