Gå til innhold

Noen som ser når jenta mi kommer? Termin om 10 dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har født 2 gutter nesten 2 uker før termin, og ei jente noen dager over termin. Har myye nedpress og vondter. Takker for svar:)

Klemmer fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii takk for raskt svar:) Blir spennende å se da. Ha en strålende kveld:)

Noen andre som vil spå?

Skrevet

Ps glemte å skrive ned f.dato. 21.06.76:)

Skrevet

jeg måtte bare inn å svare hos deg ;) får inn 9 og 12 på deg.. masse lykke til med nr 4 :)

klem fra tidl. whitelilymedtreknopper :)

Skrevet

Tusen takk for det:) Masse klemmer tilbake. Håper du har det bra:)

Skrevet

hmm..måtte bare si at jeg føler at du føder den 4.okt jeg da....masse lykke til ;)))

Skrevet

Oiii stratosen!! Håper du har rett. Sitter med mensmurringer og vonde kynnere+ litt kvalme. Satser på at du har rett hehe. Klem og tusen takk skal du ha:)

Skrevet

Noen fler som for opp noe? :)

Skrevet

Ja idag er det 4 oktober og er spent på om du får rett stratosen:)

Hvis ikke får vi se om det er knerten som har rett eller Dharma:)

Noen andre som ser?

Skrevet

Nå er jeg spent altså;)

Hadde helt riktig dato på en annen her inne forrige uke, så det var moro;)

Skrevet

Så gøy knerten:) Satse på du får rett denne gangen også. Har fortsatt frem til 24 ikveld for å se om den 4 stemmer, hvis ikke satser jeg på du har rett:) Klem.

Skrevet

tiddelidu,

baby utenfor eller inni magen nå?? såå spent :)

Skrevet

Hei kjære Dharma:)

Nei hun er her fortsatt hehe. Får du opp det samme enda? Klemmer.

Skrevet

9 står klarest for meg nå faktisk, så håper det har skjedd innen det, for jeg kjenner du er lei og utålmodig nå hehe

trakk ett englekort for deg også :

what do you desire? you have the oppotunity to write the script according to your hearts true desires. once you clearly decide upon your trye desires and know that you're ready and deserving of them, they'll rush into your life as if by magic.

this card comes to you because you have been waiting for external signs of what you should do next. the angels say that the answer comes from inside you. you must decide what you want before anything can change. carve out time to meditate upon your true hearts desires, and know that you deserve the best, we all do!

clarify your desires!

fikk en følelse av at du har tanker om fremtidige barn?! men med 4 har du kanskje alt bestemt deg for sånt.. men tror du vil bli klar for fødsel mentalt disse dagene som kommer, føler du holder litt ubevist tilbake, også er det kanskje siste barn?! tja mulig jeg er helt på viddene nå, men men :)

masse lykke til suppa, og hold meg oppdatert om du orker :)

klemmer i bøtter og spann

Skrevet

hei hei jeg får opp enten dagen før termin eller samme dag <3 lykke til slapp mer av jente nyt resten av tiden selv om du er litt lei nå hehe ;)

Skrevet

Tusen takk igjen Dharma:) Og takk for englekortet. stemmer ganske bra. Flere barn hehe, vi har spøkt med det, men med 6 barn tilsammen tror jeg det skal holde, men skjer det ved uhell så tar jeg aldri abort.

Tusen takk ti deg også BAE_88.

Holder dere oppdatert:) Klem.

Ps grunnen til at jeg haster litt er pga at hun er ganske stor allerede så ønsker ikke gå så mye lenger samt at sønnen på 14 mnd savner min flate mage hehe.

Skrevet

så bra at du kjente deg igjen.. jeg må jo si helt ærlig at jeg tror det kommer en til hehe men var liksom så usikker siden jg ser du har 4, og nå skjønner mannen har to fra før også hehe.. men dere har mye kjærlighet så det går nok bra :)

skjønner sønnen din, var på helsestasjon i går med min på 14 mnder og han likte ikke at mamma snakket med alle de små babyene der hehe så tror han er veldig lykkelig over å ikke skulle måtte bli storebror noen gang hehe

ha en strålende dag, skal sende masse gode tanker og så får vi håpe vente tiden blir kort ♥

Skrevet

Hehehe, utrolig hvor mye de skjønner disse barna:)

Ha en strålende dag sev. Holder deg oppdatert:) Og tusen takk igjen. Masse kemmer:)

Skrevet

Er fortsatt hjemme Dharma og knerten. Knerten har spådd mellom idag og lørdag og Dharma har spådd søndag. Bae 88 har spådd dagen før eller samme dag som termin. Nå venter jeg spent hehe.

Beklager stratosen, ble ikke rett denne gangen, men hadde kraftige kynnere den natten og jeg ble nesten lurt så du kunne fått rett:)

Klem til dere fra meg som holder dere oppdatert som lovet:)

Skrevet

søtnos :)

håper hun kommer innen søndag, men husker jeg følte 12 også.. får sterkest følelse fortsatt på 9ende. så krysser fingrene for det :)

stor varm klem

Skrevet

Ja husker det vennen:) Håper 9-ende er det riktige haha.

Stooor varm klem tilbake:)

Skrevet

Oppdatering. Er her enda:) Klemmer.

Skrevet

uff da hehe nærmer seg heldigvis nå :)

klem

Skrevet

eg får opp onsdag neste uke... Men noe natt til søndag og utover søndagen vil det evt skje noe eller du vil evt merke noe murringen evt det kan vere mulig det begynner da... Men onsdag neste uke setter eg foten ned på fødsel :D Men håper jo aller hels at det har skjedd noe i løp av natten :D Iallefall masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...