Gå til innhold

Klaffer det i okt da? ser tilbake.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva tenkte du på som jeg sa?:)

Jeg ble lissom litt usikker også, siden du først så så mye positivt på meg og i nær fremtid, men at du neste gang ikke så noe før på nyåret;)

Vil vil vil;);)

Tror du snart blir gravid mtp:)

Vet ikke om jeg har sett på deg før jeg og jeg har vært litt borte fra BIM en stund nå så ta dette med en klype salt men det er noe med mnd skifte okt/nov og november er en god mnd, men jeg er ikke sikkert på om det er graviditet eller om det er noe annet du har på plakaten da :-) Men jeg er sikker på at en graviditet er ikke langt unna utfra ting som de er nå :-)

Hva med meg da? er jeg eller blir jeg? :-)

Klem

har sagt d før mener jeg?? men okt/nov og des er gode mnd,..så tja innen 3mnd er du gravid vertfall!!

Hva ser du ang jobb på meg? venter jeg til høsten før jeg begynner igjen etter permisjon eller begynner jeg igjen litt gradert før sommeren....

takk;)

f.13.04.83.....

Annonse

altså eg får opp mye posetivt rundt deg men også utenom graviditet...

Får mer opp en glede rundt deg som du selv sprer å gir til andre enn at en glede du er over graviditet.. Men dette kan også vere a du gir den gleden til andre pga du skjuler at du er gravid... Litt komlete forklart men men :P

Derfor eg får opp graviditet i februar kan også vere om du skal på UL(ordinær) rundt denne mnd...

Nett i dag svirrer det masse fra jente gutt jente gutt men valget stoppet på gutt men seff det kan endre seg når du blir gravid... Kommer ann på hva tidspunkt du blir gravid.... Får opp oktober gutt og november jente... Ikke noe i desember... Men også januar jente og febrar står det stille på gutt jente gutt jente....

Nett her skjønner eg ikke selv hva eg får inn men blir iallefall ganske svimmel av å se på deg no... er du svimmel?

MTP:

Håper da jeg sprer mye glede:)

Er hvertfall for det meste blid og positiv..

Har vært litt svimmel innimellom, men ikke akkurat nå. Men har alltid mye å tenke på.

Håper virkelig det stemmer med okt. Kan jeg sende deg en pm?

Stratosen er mamma:

ja du har sagt det før, og jeg håper virkelig det stemmer;)

Tusen takk igjen:)

Føler at du vurderer dette med jobb veldig fram og tilbake. Du ønsker egentlig noe annet enn det du driver med nå... tror du begynner å jobbe litt rundt juni mnd, og at du skaffer deg en liten ekstra jobb med noe kreativt :)

Annonse

Takk for titten. og næ så spennende da :-) Skal følge litt med deg fremover å se hva som skjer, alltid spennende når man har på følelsen at det er rundt hjørnet :-) Sist så jeg var det jan/feb men som jeg sa sa også så synes jeg det hørtes lenge ut til og sa at jeg skulle se igjen, så jeg må nesten følge opp deg ;-)

Takk Knerten :-)

Klem

Athinas verden:

Ja jeg syns det er spennende også, for jeg føler sterkt at noe er på gang hos deg.. merkelig følelse;) Håper virkelig du er gravid straks og at følelsen min stemmer..

Ja du sa jan/feb sist, men okt/nov nå,.... har el om noen dager, så jeg håper det klaffer denne mnd;) hihi..

Vi får følge med på hverandre:)

Klem

Athinas verden:

Ja jeg syns det er spennende også, for jeg føler sterkt at noe er på gang hos deg.. merkelig følelse;) Håper virkelig du er gravid straks og at følelsen min stemmer..

Ja du sa jan/feb sist, men okt/nov nå,.... har el om noen dager, så jeg håper det klaffer denne mnd;) hihi..

Klem

Athinas verden:

Klem

hei,

jeg får desverre ikke opp gravidtet på deg før i mars neste år jeg.. med en gutt..

håper jeg tar feil og at spiren sitter før, ting endrer seg jo fort :)

Om du orker å se på meg, så lurer jeg på om du får inn noe på skolegang for meg. har begynt med en studieretning, men ønsker å bytte! så skal søke på et helt nytt studie neste høst..

Om det dukker opp noe mer om meg, rop gjerne ut!

080377, takker og bukker!

jeg får opp at du vil prøve deg på nyere veier i yrkeslivet og studeringen du kommer til å følge dine håp og forventninger. jeg får også opp at du stoler veldig på magefølelsen kanskje ikke bevisst men du gjør det fordet. ;) lykke til :)

Dharma:

Tuusen takk:) men håper virkelig det skjer noe før den tid altså.-.. sukk... kan sende deg en pm etterhvert:) har el om noen dager, kanskje du kan se etter det;)

Jeg får opp at du er litt utålmodig, rastløs, Mange jern i ilden. Kreativ:)

Du hadde helt fint klart dette studiet, men du klarer helt fint det du bytter til også. Det du vil bytte til gir deg mer utfordringer og du vil lett få en jobb.

Men må kanskje flytte.

Tror du vil møte en mann i en annen by....hmmm...

Ser en jente på deg, om ett par år fram i tid...

spennende ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...