Gå til innhold

Dere som er 170 høye, veier 60 kg (eller tilsvarende) og synes dere er tykke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere dårlig selvtillit av andre årsaker, eller har dere spiseforstyrrelser? Eller er dere bare fullstendig blottet for selvinnsikt?

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen av delene. Kun for å provosere tjukkasene :D

Skrevet

Men da synes du jo tydeligvis ikke at du er tykk da, så da var dette spørsmålet ikke ment på deg.

(Men litt tjukk i huet er du tydeligvis...)

Skrevet

Jeg har vært over 80 kg på mine 168 og i løpet av svangerskapet så gikk jeg ned til ca 60. Min bmi er at jeg er normalvektig men jeg FØLER meg fremdeles overvektig...

Dessuten er kiloene plassert på typisk kvinnelig vis på rumpe og lår og det er jeg særdeles misfornøyd med.

Men det viktigste er å vri om hjernen etter å ha vært overvektig hele mitt voksne liv til så å være normalvektig... Vanskelig det skal jeg si deg!

Skrevet

Jeg er ikke 170 men 156 og trives under 50 kg. Nå er jeg gravid og har klart og legge spisingen min til side. Men ellers uten om svangerskapene har jeg en daglig kamp med min egen kropp :-/ Nå kan jeg bare ikke tenke noe på det for da blir ting for vanskelig. Nå er det heldigvis bare to dager til termin, og jeg gleder meg virkelig til følelsen av å gå ned i vekt kommer og jeg kan slanke meg litt :-) Jeg elsker å gå ned i vekt. Men jeg ser ikke på de som er 170 og veier 60 for tykke :-) Ei heller om de hadde veid 70. Det går kun på meg :-D Jeg ville aldri vært ufin mot de som faktisk sliter med kiloene, har vært overvektig selv, og det er ikke noe gøy å være under 20 år og ikke kunne handle noen andre steder en H&M :-/

Annonse

Skrevet

folk som veier 60kg og er 170 høy har jo en bmi på 20 og det kan man vel egentlig kalle perfekt??!

Skrevet

Jeg er 173 og veier 60 kg, og jeg synes absolutt ikke at jeg er tykk:)

Skrevet

Jeg er 170 og når jeg var 60kg følte jeg meg tykk. Ja, har vel kanskje dårlig selvtillit i tillegg, men det spiller ingen rolle. Den ekstra bolledeigen på magen og dobbelthaken ser jeg jo like klart uansett selvtillit....

Nå er jeg 52kg og tro det eller ei, ikke fornøyd enda! Og det er faktisk ganske frustrerende... Folk (sikkert anonyme her også) påstår at da er jeg undervektig og blablabla, men jeg ar ekstra her og der som jeg vil ha vekk!

Har trent en god stund nå, men det ser ut til at det bare vises på de stedene som allerede er bra, og ikke der jeg vil at det skal strammes opp;)

Skrevet

Jeg er 170 når jeg veide 62 kg feks var jeg faktisk begynt å bli små lubben fordi kg la seg ikke fordelt rundt på kroppen og det kommer jo ann på beinbygningen til folk.

Men jeg er fornøyd med å veie 58 kg på mine 170 cm lange kropp. 60 er helt ok.

Skrevet

Poenget til HI er vel at de på 170cm og 60kg IKKE er tykke.

Hvordan man føler seg selv er en ting. Men man er absolutt ikke tykk!

Skrevet

Jeg er 170cm og 58 kilo men har stor mage, skikkelig spebygd med tynne armer og bein, men pga mage og pupper brukr jeg str 38/40 i klær.

Er ikke slank, men blir ikke kvitt den store magen min.

har tenkt på fettsugning men vet ikke helt om jeg tørr

Skrevet

Hehe.. Spørsmålet ditt vitner bare om at du er stor og er misunnelig. JA jeg er 170 og hadde startvekt på 62 kg. Min idealvekt er på 58, så hadde jeg ikke blitt gravid så hadde det vært på tide å gå ned litt. Handler ikke om selvtillitt eller noe annet. Du må huske på at kroppen vår ikke er byggd likt. Jeg hadde litt sideflesk og lårfett. Har en meget lett benbygning og synes det er ekkelt at lårene subber i hverandre, og synes ikke det er noe vits i å ha bilringer! Skjønner de som ikke klarer å gå ned og sliter med overvekt, men for min egen del er det bare den daglige sjokoladeplata og litt trim som mangler. Altså egen latskap, jeg har det jo også mye lettere i hverdagen min og på jobb uten disse ekstra kiloene så jeg skjønner ikke helt hva du vil med innlegget. SÅÅ vet ikke hvem av oss som har dårlig selvinnsikt jeg:D:D:D

Annonse

Skrevet

Jeg er 170 å 70 kg..synes jeg er litt overvektig. Men jeg har det bra,og en mann som er glad i meg.

Skrevet

Jeg er 178 cm høy og veier ca 63 kg..

Føler meg ikke helt vel med det! Veide 58 før jeg ble gravid, og skulle gjerne veid det igjen! Litt for glad i godis nå...:(

Jeg tenker at det har nok noe med hva man er vandt med! Jeg er vandt med å være tynnere, derfor savner jeg det..

Det er ikke sånn at jeg flyr rundt å klager til alle og enhver om at jeg er tjukk.. De fleste kan jo gjøre noe med vekten(trene), så synes ikke dere "tjukkaser" trenger å syte.. er jo mange av dere som ikke rører på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...