Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Det er kanskje litt mindre trafikk hvis det er høstferie? (Og det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet hvor lang tid bør man egentlig beregne da??) Håpløst å vite med denne trafikken;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg vet ikke hvor lang tid du må beregne, men kan bekrefte at det er høstferie i Oslo/Akershus uken som kommer
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Tusen takk for svar! Får krysse fingrene for at det er litt mindre trafikk, men tror jeg skal beregne ihvertfall 1,5 time;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Det er høstferie ja, men hadde ikke tatt sjansen på helt fritt for trafikk allikevel. Beklager på vegne av den personen som satte opp time til deg så tidlig, hadde det vært meg hadde jeg nok gitt deg time litt senere på dagen (med mindre du har bedt om det selv eller det er en spesiell grunn til at du må være der så tidlig =) ).
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Hehe, tenkte det samme når jeg fikk timen, men har ventet på den leeenge. Måtte bare ta den, ettersom han er en av norges beste spesialister på graviditeter;) Og jobber kun 1 dag pr mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå