Ringsaker84 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Var såvidt innom barnimagen da jeg ventet veslejenta, men den gangen var jeg ikke så veldig aktiv. Nå prøver vi å få nr 2 og har lyst til å være litt mer aktiv og bruke forumene her til å lufte bekymringer og gleder. Snuppa mi blir snart 4 år så det er absolutt på tide å få nr 2. Jeg har brukt årene siden forrige graviditet til å gå ned nesten 25 kilo og gikk i vår gjennom en brystreduksjonsoperasjon. Det er i påvente av denne operasjonen at vi ikke har gått aktivt inn for å få nr 2 tidligere. Men det har nå gått 4 måneder siden operasjonen og vi har heller ikke brukt prevensjon i de årene forut heller så jeg begynner i grunnen å bli litt frustrert. Føler meg jo så klar nå som operasjonen er overstått. Men håper det klaffer snart...
Hali Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Velkommen igjen! Håper det klaffer raskt for dere. Prøver selv på nr 2 her. Har en sønn på 3år, og det er jammen tid for nr 2 Er i 1pp - venter mens neste torsdag/fredag, så håper det har klaffet da. Lykke til videre
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hei du Hyggelig å se flere hedmarksjinter her inne Jeg er også frustrert, har brukt over ett år nå på at nr. to skal sitte. Og med tanke på at nr 1 satt på første forsøk 2 uker etter pilleslutt...så begynner jeg å bli utålmodig. Men, vi kan jo være utålmodige sammen? Velkommen inn
Ringsaker84 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2011 Takk for det. Jenta mi fyller 4 år om bare en ukes tid så jeg synes også at det absolutt begynner å bli på tide med nr. 2 Ønsker deg også masse lykke til. Krysser fingrene for at det er full klaff for deg. :-)
Ringsaker84 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2011 Heisann! Koselig å høre fra noen i Hedmark. Håper du koser deg i det knallfine været vi har i dag. Ja, da skjønner jeg veldig godt at du er utålmodig. 1 år er veldig lenge når man ønsker så sterkt at det skal skje noe. Spesielt siden det jo tar 9 måneder til etter at man er blitt gravid også før man får hilse på den lille. Som jeg skrev så har vi jo egentlig bare prøvd ordentlig i 4 måneder enda, men selv om jeg psykisk hadde bestemt meg for at jeg ville gjennomføre operasjonen før jeg ble gravid igjen, så brukte vi aldri noe for å forhindra graviditet. Tanken var at ble jeg gravid så fikk barnet komme først også fikk jeg gå inn for operasjonen igjen etterpå. Så derfor synes jeg det jo er litt rart at jeg ikke er blitt gravid. Jeg har skrevet inne på siden for pcos at jeg tror jeg kanskje har det. Men jeg har altså ikke fått det undersøkt av noen lege enda, så det er bare en følelse som jeg håper ikke stemmer. :-) Vi kan gjerne være utålmodige sammen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå