lillemej:) Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Når på døgnet er det "mest vanlig" at fødselen starter? Har hørt at det er sent på kvelden eller på natta.... Er hvertfall da jeg merker mest til kynnere og sånn, men kan jo være fordi jeg sitter/ligger helt i ro! Noen som har erfaringer med dette?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Det er vel helst midt på natten. Men det varierer. Hos meg startet fødselen om kvelden, den neste tidlig om morgnen, den tredje midt på natten. Alle fødslene har vært over på 4 timer. Spent på tid den starter denne gangen:) Håper kvelden da det passer best med tanke på at jeg har kjappe fødsler og en gutt på 14 mnd som trenger pass.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Har også lest og hørt natt!!! Her har vi en fødsel på kveld (begynte i 18-tiden) og en fødsel på natta (de er raske så de er stort sett ferdig et par timer etter at de starter =)
nr 4 i vente <3 Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Med min første, fikk jeg første rie kl 8 om morgenen, med min andre fikk jeg første rie kl 4 på dagen. så trur nok det er vanskelig og si. Skal bli spennende og se denne gangen
3barnsmor123 Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Med min første så ble det keisersnitt så der hadde jeg ikke en ensete rie men med nr to fikk jeg min første rie 8.30 på morningen og prinsen var ute 02.28 så det var mange timer med vondt så veldig spent på om prinsessa vil bruke god tid eller komme seg fort ut når hu først er i gang Men har uansett en følelse av at det skjer mest om kvelden eller natta, syntes værtfall de fleste begynner da
Mamma`n til A Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Min første fødsel startet med vannavgang kl.07.30, 3 uker før termin. Denne gangen blir det planlagt KS, men forventer igrunn at ting skjer før den datoen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå