Gå til innhold

Overtal meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sover alle tre på hvert vårt soverom... Lillegutt på sitt eget, jeg på gjesterommet ved siden av han og far på vårt soverom som ligger lenger unna, men med dørene litt åpne og babycall hører vi han helt sikkert. Jeg sliter med å ligge på vårt soverom, tilfeller jeg ikke hører han våkner på natta. Vet det høres tullete ut for han er 10 mnd og sover så og si hele natta endelig. Bare noen små grynt hvis han ikke finner smokken med en gang. Jeg har vært litt dum der som har gått in å gitt han den litt for fort sikkert, for han har jo 3-5 smokker i senga hele natta.

Har du noen gode ord til meg så jeg endelig kan sove sammen med kjærsten min igjen?! Tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Dette var bare merkelig. Dette er vel helt opp til deg å avgjøre selv.

Skrevet

Hei du=9 det var ikke merkelig, helt forståelig. Det GJØR vondt i navlestrengen og hønemammahjertet i ny og ne;)

Her er en formaning: Gå inn på soverommet ditt og sov med kjæresten din. Ellers får kanskje lille aldri søsken samt foreldre som savner hverandre. Og er det sånn at minien din ikke skulle være klar for at mamma og pappa er på ett soverom mens han selv er på et annet, så gir han helt sikkert meget tydelig beskjed om det. Og skulle det skje, så er det bare å ta ham inn til dere igjen og prøve på nytt senere. Lykke til:)

Skrevet

Vet du hva;-) Jeg tror du vil våkne om barnet ditt gir fra seg lyd. Så fint er du innstilt nå! Kom deg tilbake til soverommet, og slapp av:-)

Ps: Fest smokkeklype på pysjen til barnet ditt. Dersom han våkner og vil ha smokk, så gi ham smokken i hånden (ikke i munnen). Etterhvert vil han selv ta smokken i munnen når han kommer borti den med hånden. I tillegg hjelper en smokkeklype veldig. Da blir smokken aldri borte, og barnet vet at i enden av snoren, der er smokken:-)

Skrevet

Kom deg på rom sammen med kjæresten din! ;) Det er mer tilvenning for deg enn for lillegutt at du bytter rom. Selv om du kanskje sover dårligere/lettere de første nettene, vil det på sikt bli bedre. Dagens babycall er ganske sikre ang å si i fra når barnet lager mye lyd/gråter og når du i tillegg har døren litt oppe så hører du han! Det er en overgang som nok er vanskelig for mammahjertet ditt, bare stol på deg magefølelsen din så løser dette seg. Lykke til! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...