mammas skatter <3 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 begynte med mensmurringer fra morgenen av og hadde da brun slimete utflod på papiret. fortsatte med å få litt rosa utflod og slim med blodspor i. var en tur på legevakta og kan trykte litt på magen. kom heim å da hadde jeg litt friskt blod. hatt det i en halvtimes tid.bare på papiret. har hatt mensmurringer med litt nedover skambenet men føler det er på venstre siden. skal også si det at på venstre side har jeg litt større eggstokk som gyn sa da jeg var med hun den 15.sep. mensmurringer hele dagen. dere som har opplevd spontanabort så tidlig , tror dere dette er begynende spontanabort?????????
Trilletrill Skrevet 4. oktober 2011 #2 Skrevet 4. oktober 2011 Huff da. Jeg spontanaborterte for halvannen uke siden-var da 4+5 jeg også og hos meg begynte det med svakt svakt rosa utflod på kvelden. Dagen etter var det frisk blod og det tok seg opp etterhvert utover søndagen. På Søndagskvelden kom klumpen med det jeg anntar var forsterannelgg o.l. ut. Mye murringer som minnet om mens, veldig faktisk. Ikke så vondt men blødde jo og på onsdagen sa gynekologen at jeg lenger ikke var gravid. MEN jeg har også lest mye om folk som opplever blødninger i begynnelsen så ikke ta sorgen på forskudd. Hvordan går det med deg idag? Mere blod?
mammas skatter <3 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2011 mistet desverre åpen livmorhals og blør fortsatt, klumper har det vært. og smerter på venstre side som er der konstant. hcg blodprøva var på 2 bare og hcg i urinen var på negativ.
Trilletrill Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Det er vondt å høre! Jeg ble fullstendig tatt på senga og var på en koselig jubileumstur i Frankrike på beste vin-området når det startet. Måtte være hjemme et par dager fra jobb den påfølgende uken og bare sove og gråte. Mitt var ganske uprobelamtisk og jeg blødde bittelitt lenger enn en vanlig mens, alt i alt 6 dager. Nå er det slutt på blødningene og alt i kroppen føles akkurat som det skal. Prøvde igjen igår for første gang siden sa`en. Jeg går nå på progesteron tillegg grunnet mye spotting mellom syklusene mine. Håper det hjelper for neste gang. Har en 2 åring fra før og ønsker en bebis! Jeg håper at grunnen til aborten var at det var noe feil med fosteret og ikke meg.
mammas skatter <3 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2011 vi vart gravide av oss selv for første gang. var så glad. har en gutt på snart 2 år som vart til med hjelp av pergotime for å vokse egg og ovitrell for å slippe egg. men det vart så mekanisk og gikk på humøret vårt og prestasjonsangst for mannen. og jeg har hatt tull med syklusen etter graviditeten så vart redd vi måtte gjennom heile på nytt, så gleden var stor da vi klarte det selv. håper det samme som du at det var pga spiren som det var noe med og ikke meg. men de siste 4-5 mnd så hadde syklusen stabilisert seg på 30-32 dager og da var jo håpet for el. men syns det var veldi tidlig el jeg hadde og lang lutefase. for var hos kontroll me gyn den 15 sep. og hun mente jeg da hadde hatt el. og det kan kansje stemme me den 13.sep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå